Forskel på antidepressiv medicin
Fra : Helle Nielsen

Dato : 08-07-02 21:19

Hejsa.

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad forskellen er på de forskellige
antidepressive medicinske produkter? virker de alle på samme måde eller er
der nogen der er bedre egnet til en vis ting end andre?
Jeg har selv modtaget Cipramil (30 mg) i et års tid men stoppede for 1 mdr
siden og kan nu mærke jeg SKAL igang med anti depressiv medicin igen.
Men er der overhovedet forskel på de forskellige midler?

VH Helle

Fra : Chris

Dato : 08-07-02 21:55

On Mon, 8 Jul 2002 22:19:20 +0200, "Helle Nielsen" <helle@jirty.dk>
wrote:

>Jeg har selv modtaget Cipramil (30 mg) i et års tid men stoppede for 1 mdr
>siden og kan nu mærke jeg SKAL igang med anti depressiv medicin igen.
>Men er der overhovedet forskel på de forskellige midler?

De virker alle sammen forskelligt på de forskellige signalstoffer i
hjernen. Jeg har været igennem tre (Efexor, Noritren & Remaron) før
den fjerde (Saroten) viste sig at virke på mig.

Hvis du har haft god hjælp af Cipramil, så bliv ved det. Man
eksperimenterer ikke med anti-depressiv medicin.

Man benytter desuden visse varianter af anti-depressiv medicin til
smertebehandling.

Venligst
Chris