Velkomstbeskeden til nye i gruppen
Fra : Henrik Christian Gro~

Dato : 03-07-02 17:04

På trods af at jeg har læst med længe (siden gruppen blev oprettet vil
jeg tro), er det indlæg jeg sendte for lidt siden, åbenbart mit første,
jeg fik i hvert fald velkomstbeskeden til nye i gruppen.

Selv om jeg fulgte med da teksten blev til, læste jeg den alligevel, for
at se om der stod noget godt jeg havde glemt.

Jeg vil mene den kunne trænge til en vis opdatering. Hvis jeg ikke tager
meget fejl er der kommet nye versioner af Perl siden de nævnte. Deruover
henvises der til FMTEYEWTK, men henvisningen peger på en side der siger
at alting er flyttet, men er bl.a. FMTEYEWTK stadig er der, men den
henvisning virker heller ikke.

Er der ikke nogen med styr på tingene der kunne tænke sig at gøre noget?

..Henrik

--
Min signatur er taget på sommerferie.

Fra : Peter Makholm

Dato : 03-07-02 17:09

Henrik Christian Grove <grove@sslug.dk> writes:

> På trods af at jeg har læst med længe (siden gruppen blev oprettet vil
> jeg tro), er det indlæg jeg sendte for lidt siden, åbenbart mit første,
> jeg fik i hvert fald velkomstbeskeden til nye i gruppen.

Du burde nok have fået den den 30. juni, da brugte du også din
sslug-adresse. Ellers kan Google Groups kun finde dig med din
diku-adresse.

--
Peter Makholm | Yes, you can fight it, but in the end the ultimate
peter@makholm.net | goal of life is to have fun

Fra : Henrik Christian Gro~

Dato : 03-07-02 22:00

Peter Makholm <peter@makholm.net> writes:

> Du burde nok have fået den den 30. juni, da brugte du også din
> sslug-adresse. Ellers kan Google Groups kun finde dig med din
> diku-adresse.

Hvis vi nu skal tage sidesporet, så kan jeg se at jeg ligefrem blandede
mig dengang velkomstbeskeden blev til, så jeg må have læst
den. Date-headeren siger at den er sendt i dag 17.30, så hvis det er en
reaktion på det indlæg jeg sendte i søndags har robotten godt nok været
langsom.

..Henrik

--
Min signatur er taget på sommerferie.

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 03-07-02 22:03

> [...]
> den. Date-headeren siger at den er sendt i dag 17.30, så hvis det er en
> reaktion på det indlæg jeg sendte i søndags har robotten godt nok været

Det kan være robotten læser fra news.tele.dk?
--
Lars Balker Rasmussen                  "S.M.R.T."

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 03-07-02 22:36

Lars Balker Rasmussen <lars@balker.org> writes:

> Det kan være robotten læser fra news.tele.dk?

Netcetera er koblet op via UNI-2, og har en lokal newsserver kørende,
hvor den nuværende robot kigger ned i.

Jeg indroemmer gerne at teksten ikke er opdateret, men mit mål har
været at bruge http://www.unixsnedkeren.dk/dk.edb.programmering.perl/
som redigering af teksten, og så lave en tekstudgave af denne til
udsendelse.

Jeg har prototypen klar, men har ikke fået sat det i drift.

--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://homepage.mac.com/ravn