JBuilder...
Fra : Peter Jespersen

Dato : 28-06-02 01:43

Hi there!

Har i fået JBuilder 6 til at køre under Java131 ??

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Member of Team OS/2 Denmark
flywheel@illogical.dk
http://www.illogical.dk

Fra : Peter Jespersen

Dato : 28-06-02 02:27

On Fri, 28 Jun 2002 00:42:43 -0400 (EDT), Peter Jespersen wrote:

>Hi there!
>
>Har i fået JBuilder 6 til at køre under Java131 ??

Rettere sagt har i været istand til at registrere den JBuilder6 der findes på
Hobbes ??

Jeg har nemmerli' problemer med at klistre nøglen ind...får "no text in
clipboard to paste".

Fra : Peter Jespersen

Dato : 28-06-02 02:30

On Fri, 28 Jun 2002 01:26:47 -0400 (EDT), Peter Jespersen wrote:

> [...]
>Hobbes ??
>
>Jeg har nemmerli' problemer med at klistre nøglen ind...får "no text in

Hmmm, det er en fejl i Java13, der blev rapporteret til IBM for lidt over 6
,åneder siden....men er tilsyneladende ikke blevet rettet...hmmmm, gad vide
om JBuilder kan køre under Java118, bare mens jeg registrerer den...

Fra : Peter Jespersen

Dato : 29-06-02 01:36

On Fri, 28 Jun 2002 01:29:48 -0400 (EDT), Peter Jespersen wrote:

> [...]
>,åneder siden....men er tilsyneladende ikke blevet rettet...hmmmm, gad vide
>om JBuilder kan køre under Java118, bare mens jeg registrerer den...

Nope tricket er at gemme det brev som Borland sender, indeholdende licens
nøglen, som ASCII-fil. Derefter henter man det ind i et andet Java-program
(Jeg brugte JEdit) - og klippe-klistre det over i JBuilder
registreringsdialogen, Javaprogrammer indbyrdes kan godt udveksle data

Fra : Per Johansson

Dato : 29-06-02 15:44

On Fri, 28 Jun 2002 05:29:48 UTC, "Peter Jespersen"
<flywheel@illogical.dk> wrote:

> [...]
> ,åneder siden....men er tilsyneladende ikke blevet rettet...hmmmm, gad vide
> om JBuilder kan køre under Java118, bare mens jeg registrerer den...

Hej.

Jag kan klistra in text i Java 1.3.1 med ctrl+v. shift+ins fungerar
inte.

--
Per Johansson

Fra : Peter Jespersen

Dato : 01-07-02 02:38

On 29 Jun 2002 14:44:02 GMT, Per Johansson wrote:

<snip>

>Hej.
>
>Jag kan klistra in text i Java 1.3.1 med ctrl+v. shift+ins fungerar
>inte.

Besynderligt...man plejer ikke at kunne overføre data fra OS/2's clipboard og
til Java programmer eller fra Java programmer til OS/2 clipboard, men man kan
godt klippeklistre Java programmer imellem

Fra : Allan

Dato : 01-07-02 00:44

Fra headeren:
Date: Mon, 01 Jul 2002 01:38:28 -0400 (EDT)

Mon ikke du skal justere på et eller andet

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : Per Johansson

Dato : 01-07-02 15:09

> [...]

> til Java programmer eller fra Java programmer til OS/2 clipboard, men man kan
> godt klippeklistre Java programmer imellem

När jag tänker på saken, beror det nog på att jag använder Polarbar
Mailer, som är ett Javaprogram. Märkligt nog fungerar det inte alltid.

När jag använde Java 1.3.0 var det inga problem att klistra in från
ett OS/2-program, däremot gick det inte att klistra in inom JBuilder
från t ex programkoden till sök-dialogen! You can't win them all...

--
Per Johansson