Novell Netware 6 , Web-server
Fra : Lena Fjordbak

Dato : 21-06-02 09:25

Hej

Jeg håber virkelig at der er nogle som kan hjælpe mig. Jeg har en Novell
Netware 6 server, som også bruge som web-server via novonyx. Her har jeg et
aktivt domæne, som er koblet op på serveren IP-adresse. Men nu skal jeg så
have to aktive domæner på en IP-adresse. Spørgsmålet er bare hvordan???

Med venlig hilsen

Lena Fjordbak

Fra : Erik Klausen

Dato : 21-06-02 21:22

"Lena Fjordbak" <fjordbak@crt.dk> wrote in news:aeunvi$109$1@sunsite.dk:

> [...]
> Her har jeg et aktivt domæne, som er koblet op på serveren IP-adresse.
> Men nu skal jeg så have to aktive domæner på en IP-adresse.

Under "Content Management" opretter du en "Software Virtual Server".

mvh.
Erik Klausen