Hjælp til Diva moden
Fra : Henning Lund

Dato : 19-06-02 06:12

Efter at strømmen gik 3 gange her igår pga vejret, har vi ikke telefon mere,
power lampen på Diva ISDN modemmet lyser og vores ADSL virker godt nok, kan
jeg på en eller anden måde tjekke om Divaen er brændt af pga lynnedslag,
eller kan jeg få det gjort i den nærmeste TDC butik som ligger en halv
dagsrejse herfra, jeg har lagt mærke til at kassen er meget varm lige
indenfor strømstikket, er det normalt? Hvis nu den er gået i stykker, hvad
koster det at få en anden ved TDC?

--
Mvh.
Henning Lund

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-06-02 07:38

"Henning Lund" <nospam@lund.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
nok, kan
> jeg på en eller anden måde tjekke om Divaen er brændt af pga

Hvis de analoge telefoner er 100% tyste så er der 99% sikkerhed for at
portene er brændt af.
Læs evt. de 2 tråde startet af 'kk'

Fra : Henning Lund

Dato : 19-06-02 14:50

Martin Højriis Kristensen skrev:

> Hvis de analoge telefoner er 100% tyste så er der 99% sikkerhed for at
> portene er brændt af.
> Læs evt. de 2 tråde startet af 'kk'

Ohhhhhhhhh

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 19-06-02 07:46

Henning Lund skrev:

>Efter at strømmen gik 3 gange her igår pga vejret, har vi ikke telefon mere,

Sikken ro så.

>power lampen på Diva ISDN modemmet lyser og vores ADSL virker godt nok, kan
>jeg på en eller anden måde tjekke om Divaen er brændt af pga lynnedslag,

Ved det ikke. Har du prøvet begge porte?

>eller kan jeg få det gjort i den nærmeste TDC butik som ligger en halv
>dagsrejse herfra, jeg har lagt mærke til at kassen er meget varm lige

De kunne undersøge min (nogle år siden) på få øjeblikke.

>indenfor strømstikket, er det normalt? Hvis nu den er gået i stykker, hvad
>koster det at få en anden ved TDC?

De mente dengang at en 16-1800 var rimeligt.
--
Kaj Svenningsen

Behandl dig selv som du vil behandles af andre.

Fra : Henning Lund

Dato : 19-06-02 14:49

Kaj Svenningsen skrev:

> Sikken ro så.

Joe.

> Ved det ikke. Har du prøvet begge porte?

Jep

> De kunne undersøge min (nogle år siden) på få øjeblikke.

hmmmmm der var ikke mindre end to stk montører fra TDC idag, NT boxen samt
Divaen var brændt af så jeg fik en ny box som har to indgange til analoge
telefoner, hubben som jeg plejer at bruge, var osse stået af ;o(

> De mente dengang at en 16-1800 var rimeligt.
> Behandl dig selv som du vil behandles af andre.

Jeg røg heldigvis under den kategori, omskiftning af NT box.