ICQ
Fra : Peter Jespersen

Dato : 16-06-02 00:48

Hi there!

Hvilken ICQ klient benytter i ??
Jeg har lige prøvet Java-dimsen fra Mirabilis, men den er vist ikke istand
til at finde min konto....
OpenChat-siden ser desuden ud til at være væk.....

Live long and prosper...

Fra : Torsten Balle Koefoe~

Dato : 15-06-02 23:58

On Sat, 15 Jun 2002 21:47:40, "Peter Jespersen"
<flywheel@illogical.dk> wrote:

> Hvilken ICQ klient benytter i ??

Jeg prøver at leve ICQ2Go (go.icq.com), men det er ret ufedt at skulle
have en hel browser til køre bare for ICQ's skyld...

> Jeg har lige prøvet Java-dimsen fra Mirabilis, men den er vist ikke istand
> til at finde min konto....

Jeg kan heller ikke få den til at køre her.

--
Yours etc.
Torsten Balle Koefoed

Replace servername in address with subetha<dot>dk

Fra : Allan

Dato : 16-06-02 13:19

On Sat, 15 Jun 2002 21:47:40 UTC, "Peter Jespersen" <flywheel@illogical.dk> wrote:

> Hvilken ICQ klient benytter i ??

pwICQ. Findes i en tidligere V1 udgave, så vist ikke kører så godt mere,
og en V2 udgave i beta, der mangler lidt af de avancerede funktioner endnu.

ftp://ftp.ecomstation.dk/pwICQ2OS2-Preview.EXE

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : Bent Nielsen

Dato : 16-06-02 16:41

Allan skrev:

> pwICQ. Findes i en tidligere V1 udgave, så vist ikke kører så godt mere,
> og en V2 udgave i beta, der mangler lidt af de avancerede funktioner endnu.
>
> ftp://ftp.ecomstation.dk/pwICQ2OS2-Preview.EXE

Ja men den kræver en nyere tcp end den der i Warp 3/4 hvis der ikke er
opdate til ikke fri opdate

Mvh.
Bent Nielsen

Http://Box2000.dk
Http://TeamNord.dk

Fra : Peter Jespersen

Dato : 16-06-02 21:16

On 16 Jun 2002 14:19:26 +0200, Allan wrote:

>pwICQ. Findes i en tidligere V1 udgave, så vist ikke kører så godt mere,
>og en V2 udgave i beta, der mangler lidt af de avancerede funktioner endnu.
>
>ftp://ftp.ecomstation.dk/pwICQ2OS2-Preview.EXE

Den ser meget lovende ud....
Mangler dog en del ting som fx. Add User ??

Fra : Torsten Balle Koefoe~

Dato : 16-06-02 22:42

On Sun, 16 Jun 2002 18:15:35, "Peter Jespersen"

Og chat-history....

Fra : Allan

Dato : 17-06-02 00:56

On Sun, 16 Jun 2002 21:41:35 UTC, tbk@somewhere.dk (Torsten Balle Koefoed) wrote:

> Og chat-history....

Den logger da fint alt chat - hvis man altså slår det til

Fra : Torsten Balle Koefoe~

Dato : 17-06-02 16:42

On Sun, 16 Jun 2002 23:56:07, allan2@warpspeed.dyndns.dk (Allan)
wrote:

> Den logger da fint alt chat - hvis man altså slår det til

Ja, i en tekst-fil... Men jeg tror du ved, hvad jeg mener.

Fra : Allan

Dato : 16-06-02 22:52

On Sun, 16 Jun 2002 18:15:35 UTC, "Peter Jespersen" <flywheel@illogical.dk> wrote:

> Den ser meget lovende ud....
> Mangler dog en del ting som fx. Add User ??

Ja, men det kan gøres manuelt. Har man haft V1 kørende, kan man kopiere den derfra,
ellers kan man selv oprette nye brugere i (icq#).DAT filen.
På en ny linje skrives icq#,"Navn" altså fx
123456,"Mr OS2"
Du kan så hente de rigtige oplysninger når ICQ er startet, ved at højreklikke på Mr OS2,
og vælge Update Basic Info.

Der er iøvrigt en supportgruppe for programmet her:

Fra : Peter Jespersen

Dato : 17-06-02 13:13

On 16 Jun 2002 23:51:42 +0200, Allan wrote:

<snip>

> [...]
>og vælge Update Basic Info.
>
>Der er iøvrigt en supportgruppe for programmet her:

Vidunderbart...takker