Nummerviser i KirkDelta 944+ -hvordan?
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 10-06-02 17:19

Jeg har sådan en telefon, men nummerviseren virker ikke. D.v.s., at jeg
kan kalde beskeden "vis" der så siger "slet alle", så telefonens
funktion er vel OK?
Men den viser ikke numre ved opkald udefra, den gemmer dem (følgeligt)
heller ikke.
Telefonen er sat til et gammeldags trebensstik i væggen, altså 'før' NT
boks af de nyere fra TDC og ISDN modem ( et 3Com Office Connect, ISDN
LAN Modem 3C891), der er router for mit netværk.
Har læst et råd fra Martin Højriis Kristensen i en anden tråd
(nummerviser) om en separat nummerviser skal sættes til porten til Phone
2 i ISDN modemmet. Men gælder det også for denne telefon og dette modem?
Har et kabel af den slags med gammelt trebenet i den ene ende og det
moderne ('amerikanske'?) i den anden.

Gode råd modtages med tak.
Men de må helst være enkle og ikke alt for tekniske, for jeg er ikke
nogen ørn til det her ....

--
Med venlig hilsen,
Mich. Ottosen