Mozilla 1.0
Fra : Torsten Balle Koefoe~

Dato : 09-06-02 10:57

Er det ikke meningen at GA skulle være mere RC'erne? Den nyligt
releasede 1.0'er crasher konstant for mig, mens RC1 var
klippestabil...

--
Yours etc.
Torsten Balle Koefoed

Replace servername in address with subetha<dot>dk

Fra : Torsten Balle Koefoe~

Dato : 09-06-02 11:18

On Sun, 9 Jun 2002 09:57:15, tbk@somewhere.dk (Torsten Balle Koefoed)
wrote:

> Er det ikke meningen at GA skulle være mere RC'erne?

Stabil, altså.

Fra : Bent Nielsen

Dato : 09-06-02 18:53

Torsten Balle Koefoed wrote:

> Stabil, altså.

Det er den også her.

--
Mvh.
Bent Nielsen

Http://Box2000.dk
Http://TeamNord.dk

Fra : Torsten Balle Koefoe~

Dato : 09-06-02 20:41

On Sun, 9 Jun 2002 17:53:10, Bent Nielsen <postmaster@x2000.dk> wrote:

> Det er den også her.

Mystisk. Gad vide hvorfor den så brager ned konstant her...

Jeg har nu downgraded til RC3, der kører uden problemer.

Fra : Bent Nielsen

Dato : 09-06-02 21:27

Torsten Balle Koefoed wrote:

> Mystisk. Gad vide hvorfor den så brager ned konstant her...
>
> Jeg har nu downgraded til RC3, der kører uden problemer.

Du kan også prøve en af de senere.

--
Mvh.
Bent Nielsen

Http://Box2000.dk
Http://TeamNord.dk

Fra : steen

Dato : 10-06-02 13:24

Torsten Balle Koefoed wrote in a message to All:

TBK> releasede 1.0'er crasher konstant for mig, mens RC1 var

Prøv at fjerne/rename plugins one by one. Finder du den syge, kan det
være der er et nyere.
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/