http://www.mozilla.org/press/mozilla1.0.ht~
Fra : Bent Nielsen

Dato : 05-06-02 22:12

http://www.mozilla.org/press/mozilla1.0.html
Er nu kommet ti OS/2

--
Mvh.
Bent Nielsen

Http://TeamNord.dk

Fra : Mads Orbesen Troest

Dato : 06-06-02 10:58

> http://www.mozilla.org/press/mozilla1.0.html
> Er nu kommet ti OS/2

Og kan hentes på Hobbes i "incoming". Den fylder godt 15 MB.

/\/\\

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 07-06-02 18:16

"Mads Orbesen Troest" <mads@troest.NEVERMORE.dk> wrote in message
> Og kan hentes på Hobbes i "incoming". Den fylder godt 15 MB.

Samt på:

ftp://sunsite.dk/pub/mozilla/releases/mozilla1.0/

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : steen

Dato : 08-06-02 08:19

Jesper G. Poulsen wrote in a message to Mads Orbesen Troest:

> Og kan hentes på Hobbes i "incoming". Den fylder godt 15 MB.
JGP> ftp://sunsite.dk/pub/mozilla/releases/mozilla1.0/

ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla/releases/

Uden hastigheds problemer.
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-06-02 19:42

"steen" <bondos@paradis.dk> wrote in message
> ftp://ftp.mozilla.org/pub/mozilla/releases/
> Uden hastigheds problemer.

Jeg har da ingen hastighedsproblemer op mod sunsite.dk...

Hmmm... Du bruger fidoreader/-editor til usenet...

Fra : steen

Dato : 12-06-02 06:22

Jesper G. Poulsen wrote in a message to steen:

JGP> Hmmm... Du bruger fidoreader/-editor til usenet...

Har ikke fundet noget der fungerer bedre, når den skal kunne
synkronisere automatisk og uovervåget. Det eneste der ikke fungerer
optimalt er SqFilter - den messer en fil en gang imellem, muligvis
hjulpet af EMX.

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-06-02 11:30

> Har ikke fundet noget der fungerer bedre, når den skal kunne
> synkronisere automatisk og uovervåget. Det eneste der ikke fungerer

Heller ikke en lokal news-server?

Hvilken reader bruger du?

Jeg prøvede engang at sætte mit fidosystem op som gate, men det virkede
ikke.
Nu har jeg flyttet nyhedslæsning til en anden maskine. OS/2 er server-OS hos
mig, nu.

Fra : steen

Dato : 14-06-02 22:33

Jesper G. Poulsen wrote in a message to steen:

JGP> Heller ikke en lokal news-server?

Har jeg ikke prøvet, men hvorfor ikke, jeg har lokal web, PHP og MySql,
så hvorfor ikke.

JGP> Hvilken reader bruger du?

Timed. Du kan se en beskivelse af systemet på:
home19.inet.tele.dk/html/news.html

JGP> Jeg prøvede engang at sætte mit fidosystem op som gate, men det
JGP> virkede ikke.

Vsoup + Soupgate, men check URL'en, det er det nemmeste.