Postliste til annoncering af nye OS/2-file~
Fra : Kaare Olsen

Dato : 30-05-02 19:17

Hej,

Jeg tror ikke at alle interesserede har bemærket mit indlæg i den
oprindelige tråd, om at jeg har oprettet postlisten til mine annonceringer
af nye OS/2-filer fra German File Distribution; så her er teksten igen:

"For tilmeldelse skal man skrive til mig på adressen i headeren og oplyse
hvilken adresse man vil tilmeldes med (det er desværre ikke muligt per
automatik pt.). Man kan ikke skrive til listen. Adresserne vil ikke
blive givet videre eller blive anvendt til andre formål."

Der er ikke kommet nye filer siden jer oprettede listen, men jeg tror der
er nogle stykker på vej.

--
Regards, Kaare - <http://www.nightcall.dk/>