ISDN + 2 MSN - telefonsvarer hvordan?
Fra : Martin Liversage

Dato : 23-05-02 10:24

Jeg har ISDN og 2 MSN og ønsker en telefonsvarer som kan give forskellige
udgående beskeder på de to numre.

En mulighed er vel at sætte to analoge telefonsvarere på hver af de to
A/B-udgange i NT-boksen, men det er jo en smule klodset (og så kan jeg
heller ikke sætte telefax på det tredje MSN nummer uden noget mere udstyr
som giver ekstra A/B-udgange).

En anden mulighed er måske en Eurit 565 trådløs ISDN-telefon med indbygget
telefonsvarer (jeg skal nemlig også anskaffe en trådløs ISDN-telefon og
Eurit er en "runner-up"). Hvor avanceret telefonsvareren er fremgår ikke
helt klart af hjemmesiden, men der står noget med op til 10 udgående
meddelelser, så mon ikke den kan det som jeg efterspørger? Om den kan fås i
Danmark ved jeg endnu ikke, men TDC forhandler jo produkter af det fabrikat.

Forslag til løsninger modtages gerne.

--
Martin

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 23-05-02 14:36

"Martin Liversage" <nospam100111008a@liversage.com> skrev i en
meddelelse news:3cecb535$1@news.wineasy.se...
> [...]
> A/B-udgange i NT-boksen, men det er jo en smule klodset (og så kan jeg
> heller ikke sætte telefax på det tredje MSN nummer uden noget mere

Du skal under alle omstændigheder have mere udstyr.
En ekstra a/b adapter er nok det billigste

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Nu med ulødigt content