Flytning af GW fra et posthus til et andet
Fra : Dan MOrtensen

Dato : 22-05-02 17:07

Hej.

Hvad er proceduren for at flytte et GroupWise posthus fra en lokation
til vores eksisterende posthus.

Fjernlokationen ligger på en Novell 4.11, og GW er version 5.51.
Vores lokation her en Novell 5.1, og kører GW version 6.0

Brugerne er i to NDS-træer, men er oprettet i begge. GW-konti er kun
oprettet i fjernlok.

Det er vel ingen sag at flytte brugerene, men hvad med eks. "post".
Der er i omegnen 1-2GB.

Er det en større omgang? Eller er det bare et flueben og en kopiering?

--

/Dan MOrtensen

Fra : Kasper M. Ibsen

Dato : 07-06-02 07:10

Jeg går ud fra posthuset er i hvert sit domæne
Link de 2 posthuse sammen via, gwia'en el. mta'en og graft brugerne over i
dit dest. træ.

/Kasper