Vis nr. på Fritz
Fra : [8620] Torben Mondru~

Dato : 19-05-02 21:28

Har lige instaleret et fritz modem med 4 analog linier (lille ISDN)
omstilling. Nu er problemet bare at jeg ikke længre kan få vis nr. på min
B&O 2500 teleforn. Det virker når jeg bruger min eicon Diva.
Nogle der har en god ide?

Venligst
Torben Mondrup

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 19-05-02 21:46

"[8620] Torben Mondrup" <e.t.mondrupnospam@email.dk> skrev i en
meddelelse news:3ce80ad2$0$97288$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
min
> B&O 2500 teleforn. Det virker når jeg bruger min eicon Diva.

Er du sikker på at Fritz-modemet kan sende danske
nummervisningssignaler?

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Nu med ulødigt content

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-05-02 00:37

> Er du sikker på at Fritz-modemet kan sende danske
> nummervisningssignaler?

Hvis det er denne her:

http://www.avm.de/en/products/hardware/FRITZ_Smart/FRITZX_USB/

står der ivertfald caller ID

Der står også:

33,600 bit/s data throughput on the analog extensions (a/b ports)

hvad er det for noget? Igennem mit Zyxel Omni LCD. Kan jeg da koble op med
ca. 48 kpbs og ca. 46 om aftenen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 20-05-02 00:48

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse news:3ce83720$0$23812$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hvis det er denne her:
> http://www.avm.de/en/products/hardware/FRITZ_Smart/FRITZX_USB/
> står der ivertfald caller ID

Men dansk?

> 33,600 bit/s data throughput on the analog extensions (a/b ports)
> hvad er det for noget?

At man ikke kan få mere igennem et analogt modem tilkoblet en analog
port (kvantiseringsstøj)

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Nu med ulødigt content

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-05-02 01:02

> Men dansk?

Hvad er forskellene?

> At man ikke kan få mere igennem et analogt modem tilkoblet en analog
> port (kvantiseringsstøj)

Vil det så sige, når jeg kan koble op med 48 kpbs over min labtops
indbyggede modem. at Zyxel´en har god lav "kvantiseringsstøj" ?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 20-05-02 01:12

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse news:3ce83de7$0$44962$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Hvad er forskellene?

Længere forklaring.. Men vi har vores helt eget system (næsten)

hvordan har du testet hastigheden?

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Nu med ulødigt content

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-05-02 01:23

> hvordan har du testet hastigheden?

Har sådan set ikke rigtig testet det specielt... Kun koblet op, hvor der
blev oplyst 48 kpbs

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 20-05-02 11:22

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en
meddelelse news:3ce841d7$0$31420$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Har sådan set ikke rigtig testet det specielt... Kun koblet op, hvor
der
> blev oplyst 48 kpbs

Det burde ikke kunne lade sig gøre...

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Nu med ulødigt content

Fra : Michael Kjaer

Dato : 20-05-02 17:56

> [...]
> omstilling. Nu er problemet bare at jeg ikke længre kan få vis nr. på min
> B&O 2500 teleforn. Det virker når jeg bruger min eicon Diva.

Hvis det er FritzXpc, så kan det lade sig gøre med en rigtige firmware(den
danske).

--
Michael Kjær

Fra : [8620] Torben Mondru~

Dato : 20-05-02 23:21

> Hvis det er FritzXpc, så kan det lade sig gøre med en rigtige firmware(den
> danske).
Ok lyder fint, men hvor findes den?
På den tyske AVP hjemmeside findes kun den tyske.

Venligst

Torben

Fra : Michael Kjaer

Dato : 23-05-02 18:49

"[8620] Torben Mondrup" <e.t.mondrupnospam@email.dk> wrote in

> Ok lyder fint, men hvor findes den?

Hvis det er FritXpc ver1., så har jeg den liggende(et eller andet sted)

--
Michael Kjær