Krise for mig...
Fra : Dopedog

Dato : 19-05-02 15:09

Jeg vidste ikke hvem jeg ellers skulle snakke med så jeg prøver lige at
poste en indlæg herinde og håber på at der er nogen der kan "hjælpe" mig
måske....

Jeg har kommet sammen med den her pige præcist et år her på søndag... vi er
faktisk forlovet... jeg VED hun elsker mig af hele sit hjerte og hun har
sagt til mig at hun vil begå selvmord hvis jeg slår op en dag...

Jeg er ikke forelsket i hende mere.....
Det har jeg ikke været i hende i et halvts år tid mindst.... jeg elsker
hende dog... det gør jeg sku.... MEN jeg er ikke sikker på om det er
kærlighed som til en søster/veninde eller som til en kæreste
Jeg er faktisk næsten overbevist om at det er som kærlighed til en
søster/veninde...
Ikke mere end det

Jeg kan bare ikke få mig selv til at slå op med hende... hun har ikke
ligefrem haft det perfekte liv idet hendes far døde af en OD for 4-5 år
siden + hun blev seksuelt misbrugt da hun var en 5-6 år af en 50-60 årig
psykopat...

Jeg har forelsket mig i en ny pige... faktisk er det min første kæreste
nogensinde som jeg er blevet forelsket i IGEN.... Hun er mit livs
kærlighed... så'n er det bare... Vi har kommet sammen 4-5-6 gange nu og jeg
er SÅ forelsket igen... grunden til vi har slået op de andre gange er p.g.a.
afstanden mellem os... hun bor i København, jeg bor tæt på Horsens ...

Jeg vil sku gøre ALT for at kunne flytte til København nu men for det første
har jeg hørt der er UTROLIG lang ventetid, og for det andet så har jeg en
gæld på 60.000 kroner cirka og jeg har intet arbejde i øjeblikket .... hvis
jeg kunne flytte derover så VED jeg at jeg ville kunne få et arbejde
hurtigt...

Er der nogen der har nogle gode råd og/eller telefonnumre jeg kan ringe til
..... ?

Jeg har været på lykkepiller før men det kan jeg ikke komme igen da jeg er
uden arbejde og dermed ikke har nogen penge overhovedet nærmest....

Hjælp mig....

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 22-05-02 06:22

"Dopedog" <ronnie.drengen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
lige at
> poste en indlæg herinde og håber på at der er nogen der kan

[snip en hel masse]

> Hjælp mig....

Hvad er det mere præcist du ønsker hjælp til?

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Niels Skovmand

Dato : 18-07-02 06:13

Hej "Dopedog"

Jeg tror egentlig ikke der er så meget hjælp at hente om, hvad du skal gøre,
for du ved garanteret godt selv hvad du bør gøre. Du bliver vel nødt til at
tænke lidt "egoistisk" først og fremmest, for hvis du ikke finder din egen
lykke ved at følge dine drømme om den nye kærlighed i København gør du det
hele meget værre både for dig selv (at du bliver nødt til at bruge
anti-depressiv medicin) og for din nuværende kæreste ved at fortsætte med
forholdet. Dette er naturligvis forudsat at du virkelig er opsat på at følge
dit instinkt. Hvis jeres forhold går ud i ingenting senere hen, fordi du
bliver træt af hende, gør det jo kun meget værre for hende.. Du bliver nødt
til at finde en vej ud af forholdet, kort sagt.

Det holder ikke at vælge lykkepille-løsningen, hvis du kan, skal du sgu gøre
hvad du har lyst til! (men selvfølgelig som et venligt menneske )

Du behøver måske heller ikke at tage hele beslutningen i et skridt - du
kunne jo starte med at undersøge om du virkelig er vild med københavneren
eller om det er lidt "gammel romance", som ligger i blodet endnu.

- For en ting du ikke må er at slå op og vende tilbage igen, for når hun er
på randen til selvmord er det ret umenneskeligt..

Jeg håber jeg har givet lidt stof til eftertanke, det er jo en meget
subjektiv sag..

Mvh. Niels Skovmand,
http://www.wman.dk