Problem med kørsel af DSREPAIR
Fra : Martin Lindemann Fre~

Dato : 19-05-02 00:02

Ved check og trustees får jeg denne meddelelse i DSREPAIR:

---------
NetWare 6.00 Directory Services Repair 10210.24, DS 10310.17
Log file for server ".XXXX.XXX" in tree "XXX"
Operation performed by: admin.xxx
Volume Object and Trustee Check
Start: Friday, 21 January 2000 20.37.41 Local Time

Volume: SYS, object ID: 00008014, CN=xxxx_SYS.O=xxxx.T=xxxxx
Checking trustees on volume: SYS

ERROR: Property: Host Resource Name, value: No attribute found
Changed to: DATA2
ERROR: Unable to perform update, Error: -608
Volume: DATA2, object ID: 0000803B, CN=Security Policy.CN=Security.T=xxxx
Trustees are not checked on this volume

Volume: DATA1, object ID: 000080DC, CN=xxxx_DATA1.O=xxxx.T=xxxx
Checking trustees on volume: DATA1

Volumes checked: 3

*** END ***
---------

Hvad er der galt, jeg har læst nogle TID's men får ike noget fyldestgørende
svar til hvordan jeg skal løse dette

God pinse !

Mvh. Martin

Fra : Erik Klausen

Dato : 19-05-02 16:06

On 19 maj 2002, you wrote in dk.edb.netware:

> Ved check og trustees får jeg denne meddelelse i DSREPAIR:

> Start: Friday, 21 January 2000 20.37.41 Local Time

Enten passer dit ur ikke, eller også har du tænkt meget længe over dette
problem

> [...]
>
> Hvad er der galt, jeg har læst nogle TID's men får ike noget
> fyldestgørende svar til hvordan jeg skal løse dette

Prøv med en "Repair local database" med "Rebuild operational schema", som
foreslået i TID 10010806.

I værste fald må du slette volume objects i NDS, og genindlæse dem. Men
derved mister du alle trustee assignments, så det må vente.

mvh.
Erik Klausen

Fra : Martin Lindemann Fre~

Dato : 21-05-02 19:43

Grunden kørsel med atomur den dag så passed klokken ikke lige

Jeg har gjort alt hvad der står i TID'en, endda slettet SYS i NWADMN, og
kørte en upgrade mounted volumes into DS, men fejlen forsvinder ikke

Fra : Tue Nørgaard

Dato : 21-05-02 21:20

Hejsa!

Hvad version kører du af DS, og på hvilken server? SP?

mvh

Tue