teledanmark + news + hastighed
Fra : steen

Dato : 16-05-02 12:17

Hi all

w4 fp12/15 -tcpip4.1 - injoy2.3 - soupgate - vsoup
(home19.inet.tele.dk/sbo/html/news.html)

Er det kun mig, eller sucks TDC seri¢st hastighedsmæssigt, ved download
af news..?? Jeg har tidligere set at bla.a get2net og BTinternet/click
var langt hurtigere.
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Knud

Dato : 16-05-02 20:53

steen wrote:

> [...]
> (home19.inet.tele.dk/sbo/html/news.html)
>
> Er det kun mig, eller sucks TDC seri¢st hastighedsmæssigt, ved download

Det er vist TDC !

Hvis du har/havde fulgt debatten i
ville du have hørt om TDC's klagesang over "mange" newskunder der
"suger" binært snask og alle dem skriger på action eller mangel på
samme.

Brug evt. dtext.news.tele.dk den har kunne tekst grupper.

Mvh.

Knud

Fra : steen

Dato : 17-05-02 14:38

Knud wrote in a message to steen:

K> Det er vist TDC !

Hm.!

K> Brug evt. dtext.news.tele.dk den har kunne tekst grupper.

Det rykker lidt mere, ja. Men den står stadig og venter en krig efter
jeg har downloaded, som om der en noget hand-shake der ikke virker -
faktisk falder vsoup somregel på timeout.

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/