Sorg + Krise gruppe
Fra : Povl

Dato : 08-05-02 13:59

Hej GodtFolk

Efter at have mistet mit job og gået igennem en skilsmisse med to børn, har
jeg besluttet mig for at begynde i en sorg & krise gruppe for at få
bearbejdet tingene. Det er også nødvendigt hvis jeg skal have overskud til
at være den far jeg ønsker for mine børn.

Jeg har talt med en af pædagogerne i børnehaven, og hun undersøger i
øjeblikket om der er plads i en gruppe i Brøndby Strand. Hvis der ikke er
det, eller hvis ventetiden er lang, vil jeg gerne have et eller to
alternativer.

Mit spørgsmål er nu om der er nogen af jer derude, som kender noget til
sådan en gruppe i nærheden af Rødovre. Eller kender et sted jeg kan begynde
at lede ?

---
Venlig hilsen:

Povl

Fra : Sussi

Dato : 08-05-02 17:29

On Wed, 8 May 2002 14:59:11 +0200, "Povl" <nospam@adslhome.dk> wrote:

> [...]
>sådan en gruppe i nærheden af Rødovre. Eller kender et sted jeg kan begynde

Hej Povl

Det danske system kan være meget svært at danse med. Selv om du selv
ved, hvad det er du har brug for, så kan du lige så godt forberede dig
på, at der er lang ventetid på alt; som regel omkring ½ år. På det
halve år kan man nå at få det endnu værre, og har så måske brug for
endnu mere hjælp. Danmark er et behandler samfund (siges det), og ikke
et forebyggende samfund, på trods af, at det bliver dyrere i den
sidste ende.
Desværre kender jeg ikke noget til hvad der findes i Rødovre, men
ønsker dig held og lykke med din søgning.
Bedste hilsner

Sussi

--
Fjern FJERNMIG i min E-mail
Mc Donalds er ok, men talende frøer er bare så sejt :)