Valg af uddannelse
Fra : Preben Jakobsen

Dato : 07-05-02 18:48

Hej NG
Hvad er den bedste uddannelse man kan tage hvis man skal køre et lille
fritidsfirma med så lille omsætning at man er nødt til at lave alt
regnskabet selv?
MVH
Preben Jakobsen
Kolding

Fra : Peder

Dato : 08-05-02 00:38

"Preben Jakobsen" <NOSPAM-jakobsen.seest@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er den bedste uddannelse man kan tage hvis man skal køre et lille
> fritidsfirma med så lille omsætning at man er nødt til at lave alt
> regnskabet selv?

Hej Preben

Umiddelbart vil jeg sige HE-kurserne Regnskab 1-2-3 på en Handelsskole, hvis
det er bogføring du vil vide mere om - er ikke helt klar over om du kan
finde kurserne som fjernundervisning.

Generelt er der også meget nyttig information at hente hos HK's freelancere
http://www.freelancer.dk, men det er ikke så meget om det regnskabstekniske.

Håber du kan bruge det til noget.

Hilsen Peder