Videnbase søges?
Fra : Proxy

Dato : 05-05-02 08:50

Goddag kære debattører,

Jeg håber I kan hjælpe mig i min søgen efter en videnbase om psykologisk
førstehjælp/støtte til kriseramte/nødstedte.

Mvh moi

Fra : P.N.

Dato : 05-05-02 16:17

Ved ikke om der er en samlet dansk vidensbase som den du efterspørger. Du er
nok nødt til at søge rundt omkring.
Du finder f.eks. en række artikler på netdoktor: www.netdoktor.dk

Fra : GJ

Dato : 05-05-02 18:07

On Sun, 5 May 2002 09:50:22 +0200, "Proxy" <ofir@mail.dk> wrote:

>Goddag kære debattører,
>
>Jeg håber I kan hjælpe mig i min søgen efter en videnbase om psykologisk
>førstehjælp/støtte til kriseramte/nødstedte.
>
>Mvh moi

Nu ved jeg ikke helt om det er sådan noget du efterspørger men jeg
synes selv. www.depnet.dk er god....

Mvh Gitte

Fra : dkwM327

Dato : 09-05-02 23:03

"Proxy" skrev d. 05-05-02 08:50 dette indlæg :
> [...]
>
> Jeg håber I kan hjælpe mig i min søgen efter en videnbase om
psykologisk
> førstehjælp/støtte til kriseramte/nødstedte.

Det med at hjælpe dig med en god og værdifuld videnbase på internettet,
bliver nok vanskeligt,
men måske kan jeg hjælpe dig helt personligt, såfremt du har nogen
problemer du ønsker at få bearbejdet.
Så send en e-mail direkte til: steen.hansen@dk2net.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Ninett Green

Dato : 13-06-02 17:41

www.GreensHus.dk & www.Qvinderne.dk
"Proxy" <ofir@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Goddag kære debattører,
>
> Jeg håber I kan hjælpe mig i min søgen efter en videnbase om psykologisk
> førstehjælp/støtte til kriseramte/nødstedte.
>
> Mvh moi

Jeg ved ikke, hvor du kan finde noget, men måske kan jeg hjælpe dig lidt?
Jeg arbejder som frivillig terapeut for kriseramte i en bestemt kategori, og
du er velkommen til at kontakte mig privat.

--
Ninett