hente software
Fra : Asmus U2

Dato : 04-05-02 23:23

hej, jeg har lige fået mit internet til at virke under beos også.

hvor finder jeg nemmest programmer?

det virker som om bebits mister deres links, ihvertfald til spillene

håber der er andre steder end der og hos sdl.org

asmus
--
Min U2 bootleg homepage

http://home19.inet.tele.dk/asmusu2

Fra : Alexander Køpke

Dato : 18-05-02 14:29

Tja, tucows.com har altid et godt udvalg... også i beos.

Ellers prøv at gå ind på google.com og søg: beos games

Det var det jeg gjorde og der kom en masse resultater.