Mænds følelser
Fra : Lille mig

Dato : 27-04-02 15:17

Hejsa.

Hvis en mand elsker sin kæreste og godt kan nusse hende og kysse hende -
hvorfor kan han så ikke sige de berømte ord "Jeg elsker dig" til hende?

Min kæreste og jeg har kommet sammen i snart 2 år og han har før kunne sige
han elsker mig men for et års tid siden kunne han ikke få det over sine
læber mere. Han siger at han elsker mig men han aner ikke hvorfor han ikke
kan få sig selv til at sige det! Han er blevet meget lukket følelsesmæssigt
og seksuelt i forhold til hvad han før har været.
Han er ikke interesseret i at gøre noget for at finde ud af hvorfor han ikke
kan sige det.

Hvad er jeres bud?

Hilsen Helle

Fra : jso

Dato : 28-04-02 15:00

Prøv at fortælle ham, at du ikke er interesseret i at være et stykke
inventar og det måske var en god ide at holde en pause

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 28-04-02 19:33

> [...]
> og seksuelt i forhold til hvad han før har været.
> Han er ikke interesseret i at gøre noget for at finde ud af hvorfor han

Hvad er vigtigst for dig, ord eller handling? Viser han, at han elsker dig
eller er han ligeglad?
Ord er så ligegyldige.

Mvh Maria

Fra : Elisabeth Zanabi

Dato : 02-05-02 01:53

On Sun, 28 Apr 2002 20:33:01 +0200, "Maria Frederiksen"
<mf@easyfrag.dk> wrote:

>Hvad er vigtigst for dig, ord eller handling? Viser han, at han elsker dig
>eller er han ligeglad?
>Ord er så ligegyldige.

Handling kan ikke vise kjærlighet alene. En handling kan være et
resultat av så mangt. Dårlig samvittighet, omsorg, etc...

Hvis en mann hadde lett for å si "jeg elsker deg", men ikke lenger kan
si det, betyr det som regel at han ikke føler det samme lenger.

--

Newsere for nickere,fornavnsfjotter, og x-no archive!

el-z@frisurf.no
ICQ nr. 22247805

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 04-05-02 15:49

"Elisabeth Zanabi" <el-z@frisurf.no> skrev i en meddelelse

> Handling kan ikke vise kjærlighet alene. En handling kan være
et
> resultat av så mangt. Dårlig samvittighet, omsorg, etc...

Men kærlighed skinner alligevel altid igennem hvis den ER der -
nogle gange kan det handle om at modparten ikke TØR tro på at den
kærlighed virkelig er der.

> Hvis en mann hadde lett for å si "jeg elsker deg", men ikke
lenger kan
> si det, betyr det som regel at han ikke føler det samme lenger.

Mange kvinder bliver ved med at kræve at mænd siger de tre små
ord - og bliver ved med at spørge igen og igen, jamen er det
RIGTIGT, ælsker du mig VIRKLIG.. og sammen med det jeg skrev
ovenover, kan en mand blive så træt af at sige det, fordi han
føler at det er omsonst. At hun alligevel ikke tror på det, og at
hun afkræver ham alenlange forklaringer hver gang han siger dem -
så hellere tie.

Find kærligheden i dig selv, så kan du også modtage den fra andre.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)