Fjern undervisning er godt
Fra : Jørgen Rothe Hansen

Dato : 26-04-02 11:24

Hej

Nu vil jeg lige give mit besyv med.
Jeg deltager for tiden i mit første kursus via internettet, og jeg må sige
at jeg er positivt overrasket
kurset hedder IT-teknik og HTML og handler om internettet og hvordan man
laver en hjemmeside.
Kurset er lavet af www.Netskole.dk

Ja der har da været tekniske problemer men de blev løst på en flot og
professionel måde,
der blev gjort opmærksom på at post der var blevet sent til læren inden for
en kort periode var blevet slettet,
og at man derfor skulle sende dem på ny.

På kursus siden er der også en nyhedsgruppe hvor klassen kan komunikere
sammen.
indtil nu kan jeg kun sige at det er meget godt da man selv bestemmer
hvornår man vil arbejde med opgaverne.
så jag kan kun anbefale det.

Hilsen
Jørgen Rothe Hansen

Fra : hanne clemens

Dato : 03-05-02 13:35

Ja -Jørgen Rothe Hansen fjernundervisning er godt! Jeg er ligeledes i
gang med IT-teknik og HTML kurset og er også overordentlig godt
tilfreds. Jeg håber på et tidspunkt at syddansk universitet og
Danmarks jopurnalist højskole lægger noget af sin undervisning ud som
fjernundervisning. Ligeledes kunne det være dejligt at de forældede
AMU-regler vedr. optagelse og i det hele taget forbindelsen mellem at
være ledig og at kunne uddanne sig ikke var så rigid.

venligst Hclemens