ISDN, DTMS, Call Forwarding
Fra : Peter Hansen

Dato : 23-04-02 13:28

Hejsa,
Er der nogen der kan hjælpe mig med følgende lille projekt:

Del 1: Jeg skal lave et (low-tech) system der kan modtage almindelig opkald,
hvor den som ringer så kan kommunikere med min pc (linux eller windows) via
de almindelige taster (dtmf). Den som ringer skal kunne "logge" ind på
maskinen med login/kodeord som ligger i en database derpå.

Del 2: På baggrund af dette skal systemet komme stille kaldet videre
(eksterne) til en 3. part (over den anden kanal på isdn'en)

Naiv som altid lyder dette ikke ligefrem som rocket-science - men hvordan
kommer jeg vidre i projektet? Hvilken hardware kan bruges? Hvad findes der
af software? API'er??

Med venlig hilsen

Peter Hansen

Fra : Roy Michelsen

Dato : 28-04-02 16:49

"Peter Hansen" <peter@somewhere.without.spam.dk> wrote in message
> [...]
> kommer jeg vidre i projektet? Hvilken hardware kan bruges? Hvad findes der

Hei.
Sjekk dette som ligger her.
http://home.t-online.de/home/Peter.Zwosta/capimain.htm
eller
http://welcome.to/capisite/

Jeg har laget endel med Wagner's CAPI OCX.
Sjekk ett av mine prosjekter: (ISDN Monitor)
http://www.stua.net/Programmer/Install.zip

mvh
Roy Michelsen