Modules %-forbrug
Fra : Martin Lindemann Fre~

Dato : 22-04-02 20:40

Hejsa!

Jeg kører NW6 SP1, men jeg har fået nogle problemer med at den lige
pludselig står og banker med 100% i util., hvordan kan jeg se hvad det er
for et modul der tager al kapaciteten ??

Mvh. Martin

Fra : Erik Klausen

Dato : 23-04-02 09:24

Martin Lindemann Frederiksen wrote:
> Jeg kører NW6 SP1, men jeg har fået nogle problemer med at den lige
> pludselig står og banker med 100% i util., hvordan kan jeg se hvad det er
> for et modul der tager al kapaciteten ??

Jeg kører stadig ver. 5.1, og her kan man kigge i MONITOR, Kernel,
Threads. Det giver en oversigt over de mest CPU-forbrugende threads.
Nogle gange er man uheldig; så er den en SERVERxx-thread, der æder det
hele, og det er ikke til at finde ud af hvad den laver. Men andre gange
er det et NLM-navn, der står øverst.

Nogle lav-prioritets-processer kan finde på at tage al CPU-en, hvis ikke
andre bruger den. Du skal derfor ikke bekymre dig, hvis serveren i
øvrigt svarer hurtigt nok.

mvh.
Erik Klausen