Time Zone
Fra : Martin Lindemann Fre~

Dato : 19-04-02 21:57

Hejsa !

Jeg ville blot spørge om hvordan Jeres Time zone linier er sat op i
autoewxec.bat, kører med et atom ur, men det lykkedes ikke at ramme den
rigtige tid

Mvh. Martin

Fra : Martin Lindemann Fre~

Dato : 20-04-02 07:09

Hej igen !

Ja, jeg mente naturligvis autoexec.ncf

Mvh. Martin

Fra : erik klausen

Dato : 20-04-02 11:27

Martin Lindemann Frederiksen wrote:
> Jeg ville blot spørge om hvordan Jeres Time zone linier er sat op i
> autoewxec.bat, kører med et atom ur, men det lykkedes ikke at ramme den
> rigtige tid

Du mener i autoexec.ncf?

Min Timezone hedder MET-1MEST. De øvrige indstillinger i AUTOEXEC.NCF
handler om sommertid.

Hvor meget går uret forkert? Er det minutter, eller er det hele timer?

mvh.
Erik Klausen

Fra : Martin Lindemann Fre~

Dato : 21-04-02 12:13

En time ca. men det lader til at have løst sig selv nu, men i starten gad
den slet ikke opdatere uret selvom den sagde at den gjorde det....

Hvordan står de øvrige linier ang. sommertid (DST) i din autoexec.ncf ?

Mvh. Martin

"erik klausen" <"sp101"@hjemmebedst.denmark (that's .dk)> skrev i en
meddelelse news:3cc1428f$0$97302$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Erik Klausen

Dato : 21-04-02 18:18

> [...]
> den slet ikke opdatere uret selvom den sagde at den gjorde det....
>
> Hvordan står de øvrige linier ang. sommertid (DST) i din autoexec.ncf ?

Sådan her:

SET TIME ZONE = MET-1MEST
SET DAYLIGHT SAVINGS TIME OFFSET = 1:00:00
SET START OF DAYLIGHT SAVINGS TIME = (MARCH SUNDAY LAST 2:00:00 AM)
SET END OF DAYLIGHT SAVINGS TIME = (OCTOBER SUNDAY LAST 3:00:00 AM)

file server name ...
ServerID ...

mvh.
Erik Klausen

Fra : Martin Lindemann Fre~

Dato : 22-04-02 20:39

Ok tak for hjælpen, nu lader det til at jeg har fået orden i forvirringerne
igen

meddelelse news:3cc2f43f$0$78805$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...