Hvorfor gør hun det ??
Fra : MSN

Dato : 18-04-02 07:31

En pige der står mig meget meget nær gør for mig nogle uforklarlige ting;
Det gør ondt på dem der holder af hende.
Man kan tigge og be om at måtte høre sandheden.
Men den får man ikke.
Hun lever et doppelt/trippel liv og mestre det

Jeg uddyber gerne men ikke her:
evt via mail/tlf men kun til en pige/kvinde med psykologisk indsigt

mvh henrik

Jyden@cocacoliker.com

Fra : Tigeren

Dato : 18-04-02 16:01

Det er vist en længere historie at forklare. Jeg har engang kommet sammen
med sådan en pige.
Det er ikke så sjovt når det går op for en hvad de har gang i...

Tiger

Fra : ~*Jannie*~

Dato : 18-04-02 22:16

Hvorfor en pige/kvinde???

Jannie

Fra : Tigeren

Dato : 18-04-02 23:24

Øhh! Fordi det er en kvinde der er tale om...
Det kunne jo nok også ha været en mand, men det er det vist ikke i dette
tilfælde

Tiger

Fra : dx

Dato : 01-05-02 05:15

> [...]
> Man kan tigge og be om at måtte høre sandheden.
> Men den får man ikke.
> Hun lever et doppelt/trippel liv og mestre det

Jeg kender sådan en kvinde. Selv når man står med alle beviser på at hun har
gjort noget forkert over en tredje person vil hun afvise, og måske blive
sur.
Hvis man tager det hun siger for gode varer, lyver hun bare endnu mere. Hvis
man viser svaghed, forstår hun at udnytte det.

Det er uhyggeligt at man kan elske nogen, men man kan bare ikke nå ind til
dem.

> Jeg uddyber gerne men ikke her:
> evt via mail/tlf men kun til en pige/kvinde med psykologisk indsigt

Tror du det er et kontaktbureau?

---
dx

Fra : MicoLoco

Dato : 04-05-02 17:00

Jeg kender ligeledes en kvinde, med samme adfærd.
Og som jeg læser indlæggene, føler jeg en meget kold rislen ned af ryggen.
Jeg vil umiddelbart, blot opfordre til en lidt dybere debat om det her.

Fra : FS

Dato : 05-05-02 16:12

Hej MicoLoco

Fortæl lidt om hvordan kvinden du kendte var og hvad der gav dig
genkendelsens kolde rislen ned af ryggen.

Finn