detewe euromaster isdn
Fra : Jan Kristensen

Dato : 17-04-02 11:28

jeg har fået en euromaster isdn telfon men min kammerat kan ikke huske
pasword så jeg kan ikke ændre det tlf. nr. som den skal modtage på.

Fra : Niels Jørgen Kruse

Dato : 18-04-02 21:09

I artiklen <f7298647177b95e4141153b23b3f1cac.86225@mygate.mailgate.org> ,
"Jan Kristensen" <jank@12move.dk> skrev:

> jeg har fået en euromaster isdn telfon men min kammerat kan ikke huske
> pasword så jeg kan ikke ændre det tlf. nr. som den skal modtage på.

Han har vel også smidt manualen væk? Jeg mindes svagt at der engang er
blevet postet en link til en .pdf version i denne gruppe. Prøv en søgning.

Anyway, løsningen ifølge manualen er: tryk Menu, terminal, Reset, *Poof*