kæreste sorg!!
Fra : jimmibonnelycke

Dato : 11-04-02 13:05

Jeg er blevet dumpet for 3måneder siden og jeg stadig ik kommet over
hende.. Vi hom sammen i 1½år og vi var dybt forelsket i hiananden vi
kunne ikke slippe hinanden!! men lige plugselig sagde hun at hun elskede
mig men der var ikke sommefugle i maven mere plus at hun ville prøve at
være sig selv.. Jeg ved ikke hvordan jeg skal komme over hende jeg vil
jo gerne ha hende tilbage.. Vi ga hinanden sådan en ting som ville give
tilbage hvis det var slut fordi det en vigtig ting til os begge... hun
har sagt ville komme ned efter den men har ik gjordt det.. JEg føler det
er fordi hun stadig ikke er rigtig sikker på det hun vil men det noget
jeg tror.. Hvad skal jeg gøre hvordan kan jeg få hende tilbage eller
hvordan glemmer jeg hende. Hun sagde os da hun slo op at man vidste
aldrig hvad der ville ske om 3måneder eller et halvt år???
Plus vær gang vi er det samme rum til en fest eller hygge blivere hun
helt stille. Det sku da mig der skal blive stille det mig der blevet
dumpet!! IK???? Det føler jeg også der noget galdt der.

Tak for hjælpen på forhand

http://www.kandu.dk/

Fra : Søren Nielsen

Dato : 09-05-02 21:03

Tja... hvad skal man sige? Sådan er livet, kom over det.

Det var nemt sagt ikk'

Du tolker alt for meget, hvilket er forståeligt... man håber jo altid til
det sidste, men det er alt for hårdt i længden. Indse at det er forbi...
igen nemt sagt!

Prøv at sætte dig i hendes plads... kunne du finde på at sige og gøre de
ting mod hende, hvis det var omvendt? Nej for du elsker jo hende....
desværre der er ikke sommerfugle i maven mer. Prøv at sige det højt! Nej
vel!! det ville du ikke kunne finde på at sige til en du elsker. Så
desvære...det er nok forbi.

Held og lykke