Lasat Speed II
Fra : ZipZap

Dato : 08-04-02 18:44

Kan man ikke konfigurere modemet således at når der er opkald og man
besvarer opkaldet, så skal der meldes optaget hvis der kommer yderligere
opkald ?
Det skal dog samtidigt være muligt at selv kunne lave opkald på den anden
telefon.

Det kunne jeg med min 3COM ISDN LAN modem.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 08-04-02 18:59

"ZipZap" <zipzap@c.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
yderligere
> opkald ?
> Det skal dog samtidigt være muligt at selv kunne lave opkald på den

Du kan lade være med at acceptere indgående kald på begge kanaler.

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : ZipZap

Dato : 09-04-02 17:39

> Du kan lade være med at acceptere indgående kald på begge kanaler.

Jo men kan jeg så tage kaldet fra den anden port ?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 09-04-02 17:48

> Jo men kan jeg så tage kaldet fra den anden port ?

Jeg fejlede. meningen var at du netop kun skulle acceptere indgående
kald på den ene port, ikke noget med kanalerne.

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : ZipZap

Dato : 09-04-02 18:45

> Jeg fejlede. meningen var at du netop kun skulle acceptere indgående
> kald på den ene port, ikke noget med kanalerne.

Er prøvet men så ringer kun telefonen på port 1 og der meldes så (som
meningen var) optaget. Fint, jeg kan ringe på port 2.
Problemet er så aat når den ringer på port 1 kan jeg ikke tage den på port
2.

Kan man taste #1# eller noget i den retning ?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 09-04-02 19:03

> Problemet er så aat når den ringer på port 1 kan jeg ikke tage den på
port
> 2.

Den ulempe kan du ikke komme udover med den skitserede løsning

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : ZipZap

Dato : 10-04-02 18:50

> Den ulempe kan du ikke komme udover med den skitserede løsning

Jeg må så leve med det ...