VPC2 run windows og IE med vm Java og home~
Fra : Bent Nielsen

Dato : 07-04-02 21:00

Hej
Jeg har haft lejlighed til at se VPC2 køre på OS/2 CPx og bruge share
netværk på tcp.
Det kunne køre en W95 og tildelt 40MB ram og så køre den kedelige java
homebank som kræver IE og ikke er ægte java.

--
Mvh.
Bent Nielsen

Http://TeamNord.dk & Http://Box2000.dk

Fra : Allan

Dato : 08-04-02 15:12

On Sun, 7 Apr 2002 19:59:42 UTC, Bent Nielsen <postmaster@x2000.dk> wrote:

> [...]
> Det kunne køre en W95 og tildelt 40MB ram og så køre den kedelige java
> homebank som kræver IE og ikke er ægte java.

Hvem i alverden ville dog vælge sådan en løsning ?
Hvis man kører OS/2 / eCS, så vælger man vel en bank, der
understøtter dette ?
Jeg gjorde da i hvert fald, sidst jeg skiftede bank.

--
Allan.

It is better to close your mouth, and look like a fool,
than to open it, and remove all doubt.

Fra : John Faurholt

Dato : 08-04-02 15:51

On Mon, 8 Apr 2002 14:11:55 UTC, allan2@warpspeed.dyndns.dk (Allan) wrote:

> Hvis man kører OS/2 / eCS, så vælger man vel en bank, der
> understøtter dette ?

Nu kan man godt være i en situation hvor det er komplet umuligt at skifte bank,
eller overhovedet få en bankforbindelse. Det burde ikke være sådan, eftersom
bankerne har tilranet sig monopol på transport af borgernes penge. Hvis man
ikke er helt alene, kan man jo altid låne sig lov til at få sine penge håndteret
via andres konti
På nogle områder er Danmark bundrådden.

John Faurholt

Fra : steen

Dato : 08-04-02 19:45

John Faurholt wrote in a message to Allan:

JF> skifte bank, eller overhovedet få en bankforbindelse. Det burde
JF> ikke

Jyske, Nextbank, Züricher Kantonal Bank og Basisbank virker ihvertfald
under OS/2.

ZKB har krævet IE indtil for nylig, men ikke længere.

Nextbank har endda været så flinke at få rettet de fleste af deres
javaerrors. ;) Nextbank kræver dog en gammel <pr3246.dll>

Basisbank er meget positive, når først man kommer 'dybt nok', de kører
nemlig selv OS/2 inden for dørene.

Hygge
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Knud

Dato : 09-04-02 06:57

steen wrote:

> Jyske, Nextbank, Züricher Kantonal Bank og Basisbank virker ihvertfald
> under OS/2.

Nordea ( Unibank ) virker også.

Knud

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 09-04-02 09:18

Knud wrote:

> Nordea ( Unibank ) virker også.

Lån & Spar Bank ligeså - dog kun i Netscape 4.61 og med Java 1.18.
Warpzilla og Java 1.3 vil ikke rigtigt spille.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : steen

Dato : 09-04-02 19:37

Kim Ludvigsen wrote in a message to Knud:

KL> Lån & Spar Bank ligeså - dog kun i Netscape 4.61 og med Java 1.18.

Nextbank er blot Lån & Spar Bank's webbank.
--
steen - home19.inet.tele.dk/sbo/

Fra : Mikkel C. Simonsen

Dato : 01-05-02 23:07

steen wrote:

> Jyske, Nextbank, Züricher Kantonal Bank og Basisbank virker ihvertfald
> under OS/2.

Sydbanks PC-bank virker også fint (et gammelt Win 3.1 program).

Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen

Fra : Peter Jespersen

Dato : 09-04-02 11:34

On Sun, 07 Apr 2002 21:59:42 +0200, Bent Nielsen wrote:

> [...]
>Det kunne køre en W95 og tildelt 40MB ram og så køre den kedelige java
>homebank som kræver IE og ikke er ægte java.

Kanont...lover godt!

SSI er ved at teste en "speciel" eCS version af VPC/2, der skulle indeholde
nogle yderligere optimeringer....Ligeledes er man begyndt at tale om
specielle rabatter i forbindelse med eCS.

Det er så ærgeligt at der ikke er USB support, kunne være wunderbar i
forbindelse med skannere og DigiCams.

Fra : Knud

Dato : 09-04-02 11:28

Se denne omtale hvis man kan tysk !

http://www.ix.de/newsticker/data/hps-08.04.02-000/

Knud

Fra : Knud Berggreen

Dato : 09-04-02 18:47

On Tue, 09 Apr 2002 10:34:23 +0200 (CEST), "Peter Jespersen"
<flywheel@illogical.dk> wrote:

>Det er s=E5 =E6rgeligt at der ikke er USB support, kunne v=E6re wunderba=
>r i
>forbindelse med skannere og DigiCams.

Er der da ikke det?

/Knud

Skrækeksempler på splittede, sammensatte ord: http://www.fiduso.dk/skraekeksempler.htm
Og de andre sider på sitet er også ganske tankevækkende

Fra : Peter Jespersen

Dato : 09-04-02 22:24

On Tue, 09 Apr 2002 17:46:32 GMT, Knud Berggreen wrote:

>Er der da ikke det?

Nope, det kommer formodentligt først i Q3