linqx.dk - dit link til elæring i danmark
Fra : slet OZB3F

Dato : 05-04-02 22:32

På linqx.dk får du en forståelse af min forskning i elæring. Siten har
særligt fokus på danske udbydere af elæringsindhold, systemer og
teknologi. På linqx.dk kan du finde svar på hvem, hvad, hvor og
hvorfor elæring?

www.linqx.dk

On linqx.dk you can get an understanding of my ongoing research on
elearning, in particular my focus on Scandinavian providers of
elearning content, systems and technology. On linqx.dk you can gather
insight about the who, what, where, why and hows in elearning.

Fra : E.N.

Dato : 24-04-02 13:56

Hej linnqx

Det var spændende at kigge ind på www.linqx.dk hvor du bl.a.
har en omfattende linksamling omkring emner der vedrører
eLearning.
Under dine links savner jeg endnu en henvisning til det seneste
scoop indenfor moderne fjernundervisning:
"Levende (real time) interaktiv fjernundervisning".
Systemet baserer sig på Instant Web Conferencing og står
beskrevet på min (kommercielle) hjemmeside:
www.cyberling.dk .

Med venlig hilsen
Erling Nielsen

Fra : Jan Boegh

Dato : 25-04-02 18:46

"E.N." <cyberling@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> Systemet baserer sig på Instant Web Conferencing og står
> beskrevet på min (kommercielle) hjemmeside:

Har du nogle referencer i DK?

vh
Jan