Singler
Fra : Anette

Dato : 05-04-02 17:34

Nu har jeg snart været single i 7 år, og jeg synes, at der er mange
problemer og spørgsmål, der hober sig op, når man er single. Er der ikke
nogen, der har nogen kommentarer til singlellivet? Hvordan får man det
bedste ud af det? Skal man hele tiden søge en partner? Er det fortkert, når
man føler, at man har det skønt ved at være single? Nogen mener man er sær,
når man har den tanke.
Ønsker masser af kommentarer til singlelivet.
Anette
_________________________________________ ICQ#:145361965 Current ICQ status:
SMS: (Send an SMS message to my ICQ): +2783142145361965 More ways to contact
me: http://wwp.icq.com/145361965 _________________________________________

Fra : Erik G Christensen

Dato : 05-04-02 20:50

Anette wrote:

> [...]
> man føler, at man har det skønt ved at være single? Nogen mener man er sær,

En herfra, men måske med modhager, men det må udvikle sig.

Jeg søger "nok" en partner, men er vist ikke afklaret nok
om, hvilke krav jeg selv vil sætte for at det skal være
godt, der er nok en sammenhæng mellem intellekt og fysik,
men uden klare konturer,
og så er der jo hele kontaktfasen, hvor små afvigelser
kan afbryde en hver yderligere kontakt,
og risikoen for at blive udnyttet kan det samme.

Men modsat kan jeg da godt føle for det frie liv, hvor
man yder efter evne, og nyder efter behov, et netværk uden
forpligtelser, udover nuet og de konkrete aftaler, så vi
alle kan søge vore aktuelle behov dækket, men det kræver
vist noget giversind, og en kontrol af "udnyttere".

Men det var så min kommentar, og jeg trives vist godt med
mine PC'r, men kunne godt bruge noget mere.

--
Regards Erik G. Christensen
Ikke ansvarlig for en ski'

Fra : Mari

Dato : 06-04-02 08:17

"Erik G Christensen" <egc@FJERNpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse news:3CADFFFA.34021C68@FJERNpost1.tele.dk...
>hvilke krav jeg selv vil sætte for at det skal være
> godt, der er nok en sammenhæng mellem intellekt og fysik,
> men uden klare konturer,

Hej Erik!

Tror du ikke at de forud definerede krav og ønsker,
bortelimineres hvis kemien lige pludselig passer??
Det udefinerbare, som i virkeligheden får alle hjul til at
svinge i takt?

Når det kan ske, så er der jo allerede sket en (måske
ubevidst) matchning af tolerancerne for intellektet og
fysikken (udstrålingen? eller overvægts%).

Mh

Fra : Mari

Dato : 06-04-02 08:06

"Anette" <nette82@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3cadd1f3$0$52653$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Ønsker masser af kommentarer til singlelivet.

Hej Anette

Så tror jeg du får mere respons i news:dk.snak.seksualitet
men umiddelbart ser jeg ikke "fejl" i at leve sit liv, som
man har lyst til - med eller uden partner.

Mon ikke det let afstedkommer, at den man leder efter ikke ønsker
at blive fundet, Hvis altså man giver sig til at lede - og vedbliver
med at lede. Selvfølgelig kan man hjælpe lidt på mulighederne
for at mødes..... men det kan også gå hen og blive en livsstil,
at lede...... så der ikke bliver tid til at nyde det, der ellers kan
stilles i stedet for den eneste ene (ham med vasketøjet, ham
der ruller toiletrullen den forkerte vej og trykker midt på
tandpastatuben - for slet ikke at tale om at han aldrig skruer
hætten på tuben)

Men...... du har da ret i, at jo længere tid vi har være alene
des sværere er det nok at få øje på parlivets fortrin. De
tidspunkter, hvor jeg synes det er mest markant er Nytårsaften
sådan ca. kl. 24....... der falder man i med tapetet, hvis man
fester sammen med par - og ensomheden kan føles uoverstigelig.

Men....... at en stor del af befolkningen skulle være uberegnelige
alene fordi de foretrækker alenelivet ........ det må være en
af de gamle fordomme som trives i bedste velgående......
Mon ikke "sær" dækker over, at man i alenelivet prioriterer
sine egne ønsker frem for andres??

Mh

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 10-04-02 22:10

Hej Anette,

Jeg mener bestemt ikke det er sært at have de tanker. Jeg er ikke selv
single, men da jeg var det, nød jeg det bestemt. Jeg mener ikke at meningen
med livet nødvendigvis er at man behøver at dele sine oplevelser men en
partner.

MVH

Thomas