misbrugsuddannelse
Fra : Jesper G

Dato : 31-03-02 08:00

terapeutisk uddannelse for ex-misbrugere og behandlere.
se www. misbrugsuddannelsen.dk

Fra : sejer

Dato : 07-08-02 08:17

"Jesper G" skrev d. 31-03-02 08:00 dette indlæg :
> terapeutisk uddannelse for ex-misbrugere og behandlere.
> se www. misbrugsuddannelsen.dk
>
> Der findes enkelte steder for uddannelse som eks. ALKOLOG under
Minesota-modellen, bl.a. på Frederiksberg.

http://www.kandu.dk/

Fra : Henning Vedsegaard

Dato : 08-08-02 01:15

On Wed, 07 Aug 2002 07:16:54 GMT, "sejer" <sejer.news@kandu.dk> wrote:

>Minesota-modellen, bl.a. på Frederiksberg.
>
>--
>http://www.kandu.dk/

Interessant adresse . Desværre får man følgende på en query efter
stedet .

"We can't find "www. misbrugsuddannelsen.dk".

Click Go to try your address again.

Or, correct the spelling of your address above and click Go."

Dette sidste er meget ofte årsagen til manglende resultater . Her
kopierede jeg adressen fra dit indlæg her direkte ind i browsere´s
adessefelt , søgte med flere af slagsen p.g.a. at der KAN være
kompatibilitets problemer af og til .

I stedet for gætterier kunne du så lokkes til at sende adressen igen?

Med venlig Hilsen
Henning Vedsegaard

Fra : Camilla Rømer

Dato : 08-08-02 04:58

Henning Vedsegaard <lhv@post4.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d51b6b1.7430262@news.inet.tele.dk...

> [...]
> kompatibilitets problemer af og til .
>
> I stedet for gætterier kunne du så lokkes til at sende adressen igen?

Hejsa!

Jeg tror jeg kan hjælpe:
Der er et mellemrum for meget mellem punktum og misbrugsuddannelsen.dk. Den
rigtige URL er: www.misbrugsuddannelsen.dk

Venlige hilsner,
Camilla Rømer

Fra : Henning Vedsegaard

Dato : 23-08-02 10:33

On Thu, 8 Aug 2002 05:57:30 +0200, "Camilla Rømer" <no@no.dk> wrote:

> [...]

>Jeg tror jeg kan hjælpe:
>Der er et mellemrum for meget mellem punktum og misbrugsuddannelsen.dk. Den

HEj Camilla

Tak for hjælpen , Ja det er småting ofte i de her ting der gør
forskellen . Det SKAL være nøjagtigt , og med min efterhånden noget
gamle øjne var det her overset som en mulighed .

Havde man skrevet den af var det næppe sket , men der er vel næppe
noget fornuftigt menneske der gør sådan i windows , igen tak. Og så om
på "spindet" og se hvad det er for noget

Med venlig Hilsen
Henning Vedsegaard

"Jeg elsker loven og hader retfærdighed"
Kejseren af Lilliput i Jonathan Swifts , "Gullivers Rejser"