NWFTPD i unix-format
Fra : Henrik

Dato : 27-03-02 12:55

Hej alle,

Jeg bruger NWFTPD på en Novell Server. Når jeg forbinder mig til den og
skriver 'dir' eller 'ls' er fil/directory strukturen helt anderledes end på
fx et unix-baseret system.

Problemet er, at jeg bruger et lille program, der forbinder sig til en
ftp-server og dette program går ud fra at fil-strukturen er unix-baseret.
Når jeg så forbinder mig til ftp på novell-serveren kan programmet ikke se
noget som helst - men altså godt forbinde sig.

Mit spørgsmål er så om det er muligt at få NWFTPD til at sende fil/directory
strukturen i unix-format?

Med venlig hilsen
Henrik...

Fra : Kasper M. Ibsen

Dato : 31-03-02 10:13

Har du prøvet at ændre namespacet til NFS ???

Fra : Henrik

Dato : 02-04-02 09:40

Du mener Netware's måde at vise lange og korte filnavne (long-/dos-mode)?
Jeg har prøvet begge dele. Desværre uden held.