LG / Goldstar Password HASTER
Fra : Henning

Dato : 26-03-02 17:34

Hej NG

Jeg skal programmere en GDK 162 om, og mangler nu et admin password.
Anlægget er i sin tid købt hos DanDial / Tele Danica erhverv i Århus
Er der nogen som ved hvilke password de plejer at bruge ??
Alternativt er at jeg skal slette hele programmeringen og det er jeg ikke så
glad for. Men det kan jo blive enden på det.
Skriv nu ikke at jeg bare kan ringe til DanDial.

På forhånd tak

Henning

Fra : pq

Dato : 10-09-02 07:13

"Henning" skrev d. 26-03-02 17:34 dette indlæg :
> [...]
ikke så
> glad for. Men det kan jo blive enden på det.
> Skriv nu ikke at jeg bare kan ringe til DanDial.

Jeg kan måske hjælpe.
skriv en mail til hrxl@sol.dk
mvh. peter

http://www.kandu.dk/

Fra : Henning

Dato : 10-09-02 21:41

"pq" <pq.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> ikke så

> Jeg kan måske hjælpe.
> skriv en mail til hrxl@sol.dk
> mvh. peter

> http://www.kandu.dk/

Ellers tak. Jeg har fået et udviklingspassword som kan bruges hvis man ikke
kender det rigtige password, og derefter slette det gamle.
Øhh du burde nok få dig en hurtigere internetforbindelse hvis du først har
læst indlægget nu. Det er snart et halvt år gammelt.

Henning