Merkonomfag !
Fra : UG

Dato : 26-03-02 11:53

Jeg går på heltidsmerkonom-kursus og har bestået Ledelse og samarbejde og
Virksomhedsøkonomi.
For øjeblikket har jeg følgende fag :
Virksomhedsorganisation
Eksternt regnskabsvæsen
Kreativ problemløsning.
Er der nogle, der kan henvise til nogle links, hvor man kan finde
lektiehjælp,
eller er der nogle, der vil udveksle erfaringer med mig ?

Mange hilsener fra
Ulla

Fra : Kjeldgaard

Dato : 17-04-02 15:31

Hej Ulla,

faldt lige over dit indlæg - jeg har ikke nogen links til dig, men vil til
gengæld udtrykke beundring for, at du kan gennemføre 3 fag samtidig. Sikken
energi - Flot! (er selv igang med mit andet merkonomspeciale - dette halvår
står på "must"-faget arbejdsret (Gaaaab - kræver selvdiciplin) og efter
sommerferien står den på "lyst"-faget personaleudvikling. Det ser jeg frem
til!

Alt godt til dig - hilsen Lise