Nystartet på fjernundervisning.
Fra : John Nielsen

Dato : 19-03-02 08:22

Hej Gruppe
Jeg er nystartet på et hold der hedder IT-teknologi og HTML på Danmarks
Netskole. Min plan er, at forsøge at nå frem til IT-administrator en gang
med tiden. Jeg ville i den forbindelse høre om der er andre som har
erfaringer med Danmarks Netskole og om hvilke fag som kan have relevans for
mig for at nå mit mål.

Jeg er også interseret i, at høre om andres planer og hvordan det er gået
set i forhold til målet.

Med venlig hilsen
John Nielsen

Fra : Lene Nielsen

Dato : 19-03-02 12:03

John Nielsen <john.riel@ricatco.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:EGBl8.7952$ZI6.312630@news000.worldonline.dk...
> [...]
> mig for at nå mit mål.
>
> Jeg er også interseret i, at høre om andres planer og hvordan det er gået

Jeg er ved at være færdig med IT-teknologi og HTML (som jeg synes var et
rigtig godt kursus) og er begyndt på Webdesign og digital kommunikation med
Frontpage. Det med Frontpage virker lidt tamt, når man nu er blevet god til
HTML.
Jeg vil tro at du efter HTML kurset vil have mere gavn af at gå direkte over
i videregående webprogrammering, som de også tilbyder. Der lærer man blandt
andet at lave javascripts.

Med venlig hilsen
Lene