Backup af Netware server
Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 18-03-02 15:57

Jeg er ved at løbe tør for plads på min nuværende backupløsning
bestående af en DLT 15/30 tape station. Det næste "spring" op ad, har
jeg vurderet til at skulle være LTO backup med 100/200Gb kapacitet. Jeg
bruger i øjeblikket ArcServe 6.1 (på Netware 4.11) - kan denne version
genkende et LTO drev ?
Hvis en opgradering af ArcServe kræves, skal det da være til nyeste
version eller noget helt andet (f.eks. Veritas).

Pft for forslag og kommentarer der måtte komme.

/klaus

Fra : Dan MOrtensen

Dato : 18-03-02 17:55

On Mon, 18 Mar 2002 15:57:09 +0100, Klaus Jørgensen <kj@dont.spam.me>
wrote:

>Jeg er ved at løbe tør for plads på min nuværende backupløsning
>bestående af en DLT 15/30 tape station. Det næste "spring" op ad, har
>jeg vurderet til at skulle være LTO backup med 100/200Gb kapacitet.

Hvad med en brugt DLT 7000 (35/70 GB)?

>Jeg
>bruger i øjeblikket ArcServe 6.1 (på Netware 4.11) - kan denne version
>genkende et LTO drev ?

Ved det ikke, men gør alt for at beholde 61'eren. Version 7 er noget
lort (min mening).

>Hvis en opgradering af ArcServe kræves, skal det da være til nyeste
>version eller noget helt andet (f.eks. Veritas).

Vi er lige skiftet til Veritas BackupExec, incl en Compaq MSL2650
(tror jeg den hedder). Med plads til 26 SDLT 110/220GB.

/Dan MOrtensen