Mulighed for optagelse af samtaler på ISDN~
Fra : Henning Petersen

Dato : 13-03-02 23:53

Davs!

Er der nogen som ved hvordan man kan optage samtaler på en vilkårlig
B-kanal.

Jeg kunne godt tænke mig at min linux-server automatisk optog alle
voice-samtaler som jeg foretager på disken. Hvis der er nogen som har
tips til at gøre det samme under Win9X vil jeg alligevel gerne høre om
det.

Er det nok med et ISDN-kort, eller skal man til at have en større
mængde udstyr for at gøre det?

På forhånd tak for alle oplysninger der måtte komme.

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning

_H_P_C_o_n_s_u_l_t_ http://www.hpc.dk
Skoletoften 9, Blans http://www.turnsys.dk
DK - 6400 Soenderborg

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 14-03-02 00:07

"Henning Petersen" <henning.petersen.020313@hpc.dk> skrev i en
meddelelse news:lnlv8u8lkor2ijcv66rlbn0qs6alue7p3k@4ax.com...
> Er der nogen som ved hvordan man kan optage samtaler på en vilkårlig
> B-kanal.
> Er det nok med et ISDN-kort

Ikke et alm. kort.
De to par på s-bussen er ensrettede således at man lytter på et og
sender på et andet.
Hvis du kan få et kort "vendt om" og "dumpe" alt du lytter vil det i
princippet være muligt at få udsorteret et wave-signal.

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Henning Petersen

Dato : 15-03-02 23:36

On Thu, 14 Mar 2002 00:07:12 +0100, "Martin Højriis Kristensen"
<usenet@makr.dk> wrote:

> [...]
> Hvis du kan få et kort "vendt om" og "dumpe" alt du lytter vil det i
> princippet være muligt at få udsorteret et wave-signal.

Findes der noget udstyr som kan gøre det? - og som er til at betale
sig fra?

Hvad med diverse omstillings-anlæg?
Er der ikke nogen af dem der kan klare det?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 17-03-02 15:55

"Henning Petersen" <henning.petersen.020315@hpc.dk> skrev i en
meddelelse news:ent49uo8noj9tjeo7fea4m9nhc3q1tevaj@4ax.com...
> Hvad med diverse omstillings-anlæg?
> Er der ikke nogen af dem der kan klare det?

Uden tvivl, men de er nok ikke billige

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?