A/B Adapter
Fra : Jan Køpke Sørensen

Dato : 11-03-02 07:25

Findes der en A/D adater på marked i så fald, hvor kan den købes.

Jan Köpke Sørensen
E-mail jankopke@post5.tele.dk
http://home5.inet.tele.dk/jankopke
ICQ 2762895
Fax to my e-mail +1 208 275 2121

Fra : Jan Køpke Sørensen

Dato : 11-03-02 07:30

Undskyld A/B adapter

Fra : Olsen

Dato : 12-03-02 00:07

Evt. prøv i telebutikken, om ikke de vil bytte din <defekte> ISDN NT-boks.
Så får du een med indbygget A/B adaptor.

Olsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-03-02 16:27

"Jan Køpke Sørensen" <jankopke@post5.tele.dk> wrote in message
> Findes der en A/D adater på marked i så fald, hvor kan den købes.

De er set, men de er for dyre.

Køb en brugt Eicon DIVA TA eller Lasat Unique 1280i. De fås for et par
hundrede og kan nøjagtigt det samme.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Jackster

Dato : 18-03-02 22:38

Der findes også en Teles A/B adapter som er a/b konverter. (Koster omkring
1000 kr.)

Jeg syndes dog at den nye NTab er et bedre køb. Den kan byttes i
Telebutikken for 450 kr. Man skal bare have den gamle med der ned :)

Hvis man ikke selv kan tage den ned, så koster det 450 kr + 375 kr. for et
tekniker besøg.

Det var hvad jeg fik at vide :) Så om det er rigtig ja det ved jeg ikke....
:)

/Jackster