Død ISDN
Fra : Kim Jakobsen

Dato : 08-03-02 18:52

Jeg har i dag installeret ADSL fra TDC men nu virker mine telefoner ikke.
Tager jeg røret på en telefon er det kun "link" der blinker på mit Diva isdn
modem. Har ringet til support men de kan først hjælpe mig på søndag...

Nogen ideer, hvad der kan være galt?

Mvh. Kim Jakobsen

Fra : KsNa

Dato : 08-03-02 20:33

"Kim Jakobsen" <herdahl@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
isdn
> modem. Har ringet til support men de kan først hjælpe mig på søndag...

Hvis du har forbundet det som det skal, kan det være at du har den type NT,
der ikke altid virker over ADSL, se i vejledningen og byt den evt i en
telebutik.

Mvh.
Kim