Conf af ISDN NTab - hvordan er det nu lige~
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 07-03-02 22:30

Hej!
Jeg har for nyligt fået sat sådan en NTab boks op, var self ikke hjemme da
teknikkeren var at lave så jeg har nada idé om hvad han har fodret den med.
Imellem tiden har jeg 3MSN numre på min ISDN hvor jeg ønsker at hver kanal
på boksen har eet nummer.
Så vidt jeg forstået så når man skal confe en port skal telefonen sidde i
den pågældende port right?
Ved den første port gik det meget godt med *98# <en masse indtasten mig her
og der>, men da jeg satte telefonen over i den anden port kommer der bare
*dut dut dut dut dut dut* når jeg løfter røret?!.
Jeg har forsøgt mig med #34# samt *#34# men den bliver bare ved med at
dutte?
Any hints?

Btw: Opsætningen jeg har pløjet igennem er den gemt på centralen eller hvorn
hænger det sammen?

/Dennis

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 07-03-02 23:56

NTab skulle gerne selv aktivere port 2 når der indtastes et nummer. (hvis
den ikke har været brugt før)

Hvis det giver problemer, nulstil den evt. (se side 11.)

--
Venlig hilsen
Kasper Ladingkær

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 08-03-02 10:15

"Kasper Ladingkær" <kasper@sletdetteladingkaer.dk> wrote in message
> NTab skulle gerne selv aktivere port 2 når der indtastes et nummer. (hvis
> den ikke har været brugt før)

Når port 1 er confet skulle den selv aktivere port 1 eller?
Fordi som jeg læser det skal jeg smække min telefon på port2 og derved cone
den men der kommer bare dut dut for alle pengene.

> Hvis det giver problemer, nulstil den evt. (se side 11.)

Der er ikke noget specielt der skal aktivere eller lignende som ikke er det
stnd hvis resetter den (vis nummer etc?)
Jeg havde tænkt på at gøre det men hvis nu bare det var mig der havde
misforstået etellerandet ville det jo være dobbelt arbejde at skulle taste
sig selv ihjel en gang mere...

/Denis

Fra : Kasper Ladingkær

Dato : 08-03-02 10:55

Sådan som jeg læser det, er port 1 altid aktiv, og når man indkoder et nr.
til port 2 (evt. det samme som port 1), så skulle den selv aktiverer port 2.

Jeg har ikke selv leget med reset muligheden, men den skulle efter
vejledningen blive sat tilbage til fabriksindstillinger, dvs. port 1 åben,
port 2 lukket (ingen konfiguration).

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 08-03-02 14:16

> [...]
> til port 2 (evt. det samme som port 1), så skulle den selv aktiverer port

Nu kan det godt være det bare er mig der er dum , men HVORDAN indkoder man
et nummer til port2?!?!?
Som jeg læser manulen er det ved at sætte telefonen over i port 2 og køre
den guide igennem, men hvad hjælper det mig når jeg bare får dut dut for
alle pengene?

/Dennis

Fra : Sørensen

Dato : 08-03-02 15:21

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:LQ2i8.301$Z25.60069@news000.worldonline.dk...

> [...]
> den guide igennem, men hvad hjælper det mig når jeg bare får dut dut for

Du kan jo være ligeglad med hvordan den dutter,... gør som der står *98#
nummer #

Hvis det ingen virkning har er den defekt, (der har været enkelte med defekt
port 2) så må du fejlmelde eller slæbe den med ned i telebutikken.

vh.
Sørensen

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 08-03-02 21:46

"Sørensen" <no@i.dont> wrote in message

> [...]
> nr.
> port

> Du kan jo være ligeglad med hvordan den dutter,... gør som der står *98#

Det har jeg prøvet, nogo

> Hvis det ingen virkning har er den defekt, (der har været enkelte med
defekt
> port 2) så må du fejlmelde eller slæbe den med ned i telebutikken.

Bummer..
Det bliver spændende om jeg må det fori den gamle NT boks måtte jeg ikke
selv pille ned der skulle en teknikker ud ;)

Fra : Sørensen

Dato : 09-03-02 01:01

> defekt
>
> Bummer..
> Det bliver spændende om jeg må det fori den gamle NT boks måtte jeg ikke
> selv pille ned der skulle en teknikker ud ;)

Ja du skal nok bare fejlmelde den på 80808047 så kommer der en teknikker.
Det var nok anderledes hvis det var en "gør det selv" løsning så tror jeg
faktisk at du selv SKULLE gå ned i butikken med den.

mvh.
Sørensen

Fra : Sørensen

Dato : 08-03-02 15:23

ps.
At den dutter underligt viser bare at porten ikke er åben