Mænd og følelser!
Fra : Lille mig

Dato : 03-03-02 16:20

Hejsa.

Hvad sker der når en mand pludselig ikke kan sige til sin kæreste at han
elsker hende mere? han kan ikke rose hende, give komplimenter eller
sige/skrive søde ting mere?
Og stadig siger han at han elsker hende men bare ikke kan få sig selv til at
sige det længere - det hele er ligesom blevet hverdag og unaturligt at
sige...!
Vi har kommet sammen i 22 mdr nu.

Mig..

Fra : Per S.

Dato : 03-03-02 17:30

I mange tilfælde kommer det sig af, at hun ikke holder af sig selv. Det har
ikke noget med kønnet at gøre. Det kan ligeså godt være en mand der har lavt
selvværd og en kvinde der ikke kan sige kærlig og søde ord mere.
Hvis du ikke kan holde af dig selv, kan du alligevel heller ikke modtage de
kærlige ord, for du tror ikke på dem.
Læs svarene i den tråd med : "voldsomt skænderi" en gang til....Den
indeholder alle de svar du behøver. Det er det du skal tage fat på.
kærlig hilsen
Charlotte

www.heartnsoul.dk
Kig ind og se mine malerier

Fra : snookie007

Dato : 07-03-02 21:10

Hej lille mig...

Vedr det med han ikke kan sige han elsker dig eller gi dig en rosse...
eller komme med ros...
Ja jeg har kendt flere og de har oxo haft de problemmer...
Og i de fleste af de tilfælde var at han ikke elskede dem nok, et var
ikke hans store kærlighed..*SS*
Men det kan oxo være fordi i måske ikke har det så godt sammen at han
ikke tør at sige det, fordi han ikke vil skuffe dig, hvis han skulle
komme en dag og sige slut...!!!
JEg kan ikke sige med sikkerhed hvad oversagen er, men min mening er at
han ikke holder nok af dig...
Har oxo læste det med jeres skænderier...
Og jeg har selv været et forhold hvor vi oxo skændtes tit og over mange
små ting...
Og det endte altså med at vi blev skilt efter 6år. men må da indrømme
hun er da min store kærlighed og jeg elsker hende stadig, og det vil jeg
altid gøre og hun er oxo den jeg kan kun elske...
Men jeg ved oxo godt at vi ikke kan bo sammen og leve sammen, så derfor
valgte jeg den gang at sige stop... for hellere skilles som venner end
som uvenner...
For man har trods alt haft noget sammen, ellers boede man ikke sammen
eller giftede sig...
Det med du ikke kan finde et sted at bo....
der er op til flere værelser at få, men det kommer jo oxo an på hvor du
vil bo...
Jeg bor selv på værelse efter jeg blev skilt. og det er i et hus hvor
der er 10 værelser og jeg ved at pt. at der skulle være et værelse ledig
da en lejer lige er blevet opsagt her fra d. 1-3-02
så du er velkommen til at maile mig, så kan du få det nr til dem der har
det værelse eller jeg kan prøve at undersøge om det stadig er til
udlejning...
Men du kan jo lige gi mig besked på min mail : snookie@get2net.dk

MVH
Snookie007