Min mor er død
Fra : Vitae schola

Dato : 26-02-02 21:43

Dette er ikke det meste spændende indlæg jeg har skrevet på usenet men i dag
døde min mor. For at gøre en lang historie kort så blev mor indlagt på
hospitaltet med stærke mavesmerter men hjemsendt efter er par dage fordi
lægen intet mistænksomt fandt. 12 timer efter sprang mors tarme og hun blev
opereret 4 gange og kiruens som operede mor sagde at selv en studerende ikke
kunne have overset knuden som blokerede tarmene og forsagdede sprængningen
af mors tarme og dermed hendes død.

Der rejser sig nu en masse spørgsmål i forbindelse med mors død men det
vigtigste er at få stillet den pågældende læge til ansvar for mors død for
havde han undersøgt mor grundig var mor i live i dag.

Hvordan kan man klage over en læge og få ham stillet til ansvar ?. Det vil
selvfølgelig ikke give mig mor tilbage men kan forhåbentlig forhindre at
noget tilsvarende sker for andre.

--
De Bedste Hilsner
Vitae schola

Fra : Mogens

Dato : 27-02-02 00:13

> Hvordan kan man klage over en læge og få ham stillet til ansvar ?. Det vil
> selvfølgelig ikke give mig mor tilbage men kan forhåbentlig forhindre at
> noget tilsvarende sker for andre.

Prøv patientklagenævnet. www.pkn.dk

Hilsen
Mogens

Fra : cthoki

Dato : 12-06-02 13:45

Kære Vitae schola gå til en advokat. For guds skyld klag ikke til
patientklagenævnet de varetager kun lægernes interesser.lag

http://www.kandu.dk/