Matematik B
Fra : Bob

Dato : 26-02-02 19:26

Er der nogen steder hvor man kan tage Matematik B (gymnasium niveau) via
fjernundervisning??

Fra : Martin Laursen

Dato : 15-04-02 20:55

Det kan du på HF enkeltfag, hvis ikke du kommer til timerne skal du bare op
i fuld pensum

Fra : MC

Dato : 15-04-02 20:58

Jamen som fjernundervisning over internet? Det skal ikke være almindeligt
selvstudium.

Fra : Jan Boegh

Dato : 16-04-02 17:21

"MC" <mcnNOSPAM@e-box.dk> wrote in message
> Jamen som fjernundervisning over internet? Det skal ikke være almindeligt
> selvstudium.

Prøv at se på http://vucnet.dk/Fjernuv/

Da jeg var beskæftiget der, tilbød vi fjernundervisning i HF matematik.

vh
Jan

Fra : Katja Andreasen

Dato : 29-06-02 15:37

In article <FfGu8.26349$567.1118010@news000.worldonline.dk>, kox@koxit.dk
says...
> Det kan du på HF enkeltfag, hvis ikke du kommer til timerne skal du bare op
> i fuld pensum
>
> "Bob" <spawn_b@hotmail.nospamifdsfæødåsfwam.com> skrev i en meddelelse

Hej
Prøv på www.netskole.dk

Fra : P.C.

Dato : 16-04-02 11:20

Hi.

"Bob" <spawn_b@hotmail.nospamifdsfæødåsfwam.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen steder hvor man kan tage Matematik B (gymnasium niveau) via
> fjernundervisning??

Ja, --------- man skulle tro at med skiftende regeringers forkromede hensigts
erklæringer på det teknologiske område ,så skulle det ikke være noget problem ;
lidt upload af hvad der er blevet undervist i hundrede af år, burde jo ikke være
noget problem år 2002.
------- Men det går jo rigtigt godt for Dk. på det teknologiske område og der
bliver jo satset millioner på nye visioner og ny teknologi og dens integrering i
produktionen , eller rettere _har_ der været satset millioner via de etablerede
institusioner ,og resultatet er så det vi _ikke_ ser ;))
P.C.
http://d1o111.dk.telia.net/~u139600113/a