Telefoni generelt.
Fra : Schwartz & Lange

Dato : 25-02-02 15:40

Kender nogen i denne NG nogle gode links til informationer omkring
spændinger, frekvenser, båndbredder osv, ved såvel analog telefoni som isdn,
adsl osv. Hvor kan jeg finde info om dette?????

Michael

Fra : ph

Dato : 25-02-02 17:10
Fra : Thomas Bjorn Anderse~

Dato : 25-02-02 17:30

"ph" <gfgds@yahoo.com> writes:

> http://www.makr.dk/go.php3?artikler
> http://www.dsl-faq.dk/faq/showfaq.asp?fldAuto=4
> http://www.dslreports.com/faq

Øh, det er da kun DSL artikler? Der blev spurgt om telefoni i al
amindelighed.
--
Thomas Bjorn Andersen - tba@gen-v.net
+++ATH

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 25-02-02 19:13

"ph" <gfgds@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> http://www.makr.dk/go.php3?artikler

Jeg takker for henvisningen, men medmindre jeg får bevilget min
timeforhøjelse (fra 24 til 28 timer/døgn) så er jeg bange for at
telefoni-artiklerne kommer til at lade vente på sig.
Hvis der er nogen der har nogle (meget) specifikke ønsker kan det dog
godt være at jeg kan overtales.

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 25-02-02 19:12

"Schwartz & Lange" <langeschwartz@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
isdn,
> adsl osv. Hvor kan jeg finde info om dette?????

whatis.com er god hvis man ved hvilke ord man skal lede efter.
Hvis du er erhvervskunde ved TDC kan du (kunne du på et tidspunkt) få
tilsendt tekniske hæfter om de produkter du har
Hvis du er et konsulentfirme eller på anden vis kan acceptere en vis
udgift så er et abonnement til www.etsi.org også godt

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?