2 brugere igen
Fra : Tom

Dato : 24-02-02 22:54

Hej

Tak for svarene sidste gang.

Har jeg ret i følgende:

Vi skal være to separate brugere.
Hver vores analoge telefon tilsluttes i henholdsvis port 1 og port 2, og
tildeles hvert sit nummer.

Den enes computer tilsluttes med isdn modem direkte til en isdn port. Den
andens computer (isdn modem) skal tilsluttes fra et værelse længere væk. Kan
jeg så cable fra den anden isdn port (S0 ?) til værelset? Og hvilken
modstand skal der indstilles?

Hilsen Tom

Fra : knud@berggreen.inval~

Dato : 26-02-02 20:21

at 2002-02-24 22:53:00, "Tom" <tom_h_40@hotmail.com> said:

> [...]

>andens computer (isdn modem) skal tilsluttes fra et værelse længere væk.

Hvis i nu hver har jeres computer og hver jeres modem hvor der også er
analoge udgange (Eicon Diva?) så skal den ene vel have sin telefon på sit
modem i den analoge udgang og den anden på dennes modem? Nummeret på den
analoge port sættes via softwaren på computeren.

I den box som sidder ved indgangen er der to ISDN-udgange.
Et kabel fra den ene udgang hen til det ene modem som er forbundet til den
ene pc og den ene telefon. Et kabel fra den anden udgang hen til det
andet modem som er forbundet til den anden pc og den anden telefon.

>Kan jeg så cable fra den anden isdn port (S0 ?) til værelset? Og hvilken
>modstand skal der indstilles?

Det kan jeg ikke huske.

/Knud

--
Skrækeksempler på splittede, sammensatte ord: http://www.fiduso.dk/skraekeksempler.htm
Og de andre sider på sitet er også ganske tankevækkende