Eicon Diva Lan hjælp
Fra : Lars Hastrup Anderse~

Dato : 24-02-02 15:07

Hej der ude

Jeg har lige fået installeret en Eicon Diva Lan adaptor, og derfor også fået
lavet et lille netværk ind til børenens værelser. Mit problem er bare at når
de trykker på Explore ikonet ryger de direkte på internette uden at de skal
skrive et password. Kan man ikke lave det sådan at de skal skrive et
password enten ved hjælp af diva lan adaptoren eller evt. via explore 6.0.,

Påforhånd tak.

Den fattige

Fra : ph

Dato : 24-02-02 17:20

Kan man ikke lave det sådan at de skal skrive et
> password enten ved hjælp af diva lan adaptoren eller evt. via explore
6.0.,

Det er jo en router du har anskaffet og denne går jo automatisk på Nettet
når en forbindelse skal oprettes. Men mon ikke man kan hente et eller andet
utility der kan lave en sådan funktion???

Hvis ikke, må man vist anbefale et flatrate ISDN-abonnement eller i det
mindste noget a'la TDC Nettid 80......

Fra : ph

Dato : 24-02-02 17:23

Kig: http://www.eicon.com/support/helpweb/dlanen/costco.htm