droppet af kæresten... på den ledeste måde~
Fra : Knud K. H.

Dato : 12-02-02 23:02

hej, det er første gang jeg skriver herinde overhovedet...
jeg er lige blevet droppet af kæresten, og på den værst tænkelige måde....
jeg var taget op til færøerne hvor hun bor for at besøge hende d. 31.1.
alt var gået fint indtil torsdag d. 7.
Den dag var vi i byen og hun var sammen med en anden om formiddagen hvor hun
ellers skulle ha været i skole...... jeg ventede på hende i flere timer
hjemme hos hende.... lige pludselig får jeg en skide sms-besked om at det er
slut.... sendt hjemme fra ham hun lige har været i seng med.... jeg skulle
oprindelig ha været deroppe indtil på søndag d. 17., men jeg tog hjem dagen
efter.... det kostede lige 2000 kr. ekstra da den gamle flybillet ikke kunne
ændres.....
hun har bagefter sagt at hun godt ku ha forstået hvis jeg havde slået hende
oven på det, men det gjorde jeg ikke, da det ik er min stil.... problemet er
at jeg stadig elsker hende og derfor gør det rimelig ondt..... hun ka ikke
engang rigtig forklare hvorfor hun har slået op.....
--
mvh.
Knud K. H.

Fra : HT

Dato : 13-02-02 11:28

"Knud K. H." <knud@post12.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at jeg stadig elsker hende og derfor gør det rimelig ondt..... hun ka ikke
> engang rigtig forklare hvorfor hun har slået op.....

Hej Knud!

Jeg kan næppe hjælpe dig med at bearbejde din oplevelse. Jeg vil bare sige,
at jeg føler med dig, hvis det er nogen trøst... jeg ved hvor ondt det gør.

HT

Fra : Tigeren

Dato : 14-02-02 08:03

Hej Knud

Jeg føler med dig. Det er ikke den fedeste måde at få tingene i hovedet. Jeg
er selv blevet
dumpet af min kæreste efter 5½ år her i december.

Du skal nok ikke regne med at få en forklaring af hende med hensyn til
hvorfor hun har slået op.
Hun aner det sgu nok ikke engang selv. Jeg har selv prøvet at få sådan en
forklaring ud af min
xx-kæreste uden held. Det er vist en kvinde ting.

Men jeg kan give dig et lille godt råd som indtil videre har virket for mig.
Jeg har spillet den
forstående venlige fyr. Over forståelig og overvenlig. Det har nu givet
bagslag for hende, for
nu tror hun at jeg aldrig har elsket hende. Da jeg opdagede hun havde en
anden sagde jeg til hende
at jeg var glad på hendes vegne. Jeg hjalp hende med at pakke hendes ting og
tilbød at køre det
ud til hendes nye fyr. Man skal jo ikke stå i vejen for to menneskers lykke.
I starten var hun glad for at jeg
ikke blev sur, men nu er hendes lille hjerne begyndt at tænke lidt over
tingene. Hun undrer sig lidt over at
jeg har det rigtig fint uden hende. Jeg var selfølgelig skide ked af det,
men det skal hun sgu ikke vide.

Jeg håber at det er lidt du kan bruge. Husk nu at bearbejde sorgen, det kan
jo godt tage lidt tid
at komme over. Held og lykke

Tiger