Driver til Eicon diva
Fra : Kurt Kristiansen

Dato : 08-02-02 12:04

Hej

Jeg har været i gang med den store "rengøring" på min pc. Jeg mangler at få
min isdn "Eicon Diva TA" installeret.
Nu er det sådan at jeg har lånt den medfølgende Cd ud,og ikke fået den
tilbage. Jeg kan ikke finde en driver på nettet.

Det er ikke firm og softwaren (dimmdv2r2.exe), men driveren der skal bruges
til Windows installationen. Jeg bruger win 98.

Er der ikke en venlig sjæl der vil sende den til mig, evt. sende den til
"dk. binaer"

Hilsen

Kurt Kristiansen

kurt_k@mail1.stofanet.dk
http://home1.stofanet.dk/dk/

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 08-02-02 23:24

Prøv her:
http://www.eicon.dk/dk/products/ISDN/default.htm
Jørgen

Fra : Kurt Kristiansen

Dato : 09-02-02 11:44

Jeg havde "tæsket" rundt på Eicons hjemmeside, men overset linket her.
Så mange tak for hjælpen.

Kurt